ARP är sjuka med det där. Var 30:e sats brukar det vara en ogängad mutter, och då är alla satser kontrollerade och märkta med ett nummer på den som kollat dom. Någon skulle ha sparken
Idag kom äntligen muttern
Så nu är man precis hem kommen från garaget och nu så är motorn nästan färdig Fattas insuget/ grenrör å allt det där runt omkring
Kommer lite bilder efter helgens mek. Får tacka Daniel för hjälpen på lördags natten när han fixade hydraul slangar till mig
Men helt smärtfritt gick det ju inte.... Skulle lufta kopplingen, men den kuka totalt plus att hela jävla kopplings pedalen vek sig på mitten...
Är väl bara att ta nya tag
Kör han original lager med BMW kopplingsarm osv så är det bara att sätta ett pedalstopp så den kopplar ur, längre ska den inte gå.
Ok. En stopp på pedalen sitter redan monterad, skall nog bara justeras.
johankihl wrote:Funkade spolarna rakt av med Nira?
Dom är kopplade direkt i Nira:t, var uppstarts-problem för det stod fel i Nirat att det skulle "Ignition" skulle stå i "trigger" men skulle vara "Dwell" eller vad det var, det stod tvärtom i Nira iaf så det var väl en gammal bugg. Så uppstarten blev en dag försenad.
Hoppas inte erik drar mig i örat nästa gång jag kommer till garaget för att jag spammar hans tråd
Jag är inte klok, men jag har mer kul helvrickad,,