Hoppas det lirar för dig!
Moderators: purepfcom, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis, Pimplaren
jävla piss bmw o bara strula!Lillberno wrote:Hur gick det med mappningen?
Mvh!
har oljetrycksmätare inkopplat o ser exakt!moonzhine wrote:Har du oljetrycksmätare så du ser exakt tryck eller är de lampan i instrumentet som lyser när den blir varm?
isåfall kan de ju vara givaren som är dålig,vart med om de..
Har du alla 3 styrstift kvar på pumpen?
sen kan de ju ha att göra med att du har rakställt motorn oxå..
Hahah..har inte lagt upp några nya bilder nu när allt satt på plats o sen när man har en bakruta i heller.. du kommer nog att få se den snart ute på vägaran i din närhet;)hockne wrote:Fan vilket bygge, snyggt.
Hoppas att olje problemet fixar sig.
Hoppas verkligen att det är det som är felet då!!! Isf så är det bara åtegärda så du får mappa iordning allt sen ut och snyta i sommarmoxi wrote:oljetrycksproblemet är teoretiskt löst!!!!![]()
Fick ett tips om mitt omsvetsade filterhus. Bulten skall kapas o sitta kvar där...kom på att jag inte hade den på plats. Är till 98% säker att det är därför jag inte haft nått oljetryck.
Läste också i FAQ Turbokonvertering där dem också skrev:
- När man har kapat av koppen så sticker "röret" upp i mitten det ska inte kapas av, men bulten som går inuti ska skruvas ner i botten och kapas i samma höjd.
Så nu blir det att mecka bort tråget, oljefilter o ventilkåpan.
hahah..Japp fast inte lika mycket nu..han springer mest på ridskolan o plockar skit.Rikard B wrote:Mackan = Zlatan,haha kör han fortfarande grävare