Hjälp !!
Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis
Hjälp !!
Hallå alla Bmw fantaster ,
nu är det så här att jag skulle vilja ha lite tips och råd , jag har en Bmw 325i 87- , och skulle hjärna vilja göra något roligt med den , och det är så här att min budget inte är den största . skulle räcka med 300-350 hk komigen lite
Idér har ni väll på vad man kan göra ?
Tackar på för hand , / The Newbie
nu är det så här att jag skulle vilja ha lite tips och råd , jag har en Bmw 325i 87- , och skulle hjärna vilja göra något roligt med den , och det är så här att min budget inte är den största . skulle räcka med 300-350 hk komigen lite
om man säger så här.. "de e inget man gör på en kafferast"
kan ju börja fråga vilken budget du har och hur länge du vill att det håller
Annars har du en väldigt bra sök-funktion här på forumet, om inte de råd du hittar här hjälper dig vidare kan du ju hojta till så e de säkert en vänlig själ som hjälper dig vidare.
kan ju börja fråga vilken budget du har och hur länge du vill att det håller
Annars har du en väldigt bra sök-funktion här på forumet, om inte de råd du hittar här hjälper dig vidare kan du ju hojta till så e de säkert en vänlig själ som hjälper dig vidare.
Dimdamm wrote:Vill väll inte hålla på allt förlänge , vill väll ha igång den till mitten av sommaren iallfall hadde jag tänkte , och jag har väll kanske , 4-6 tusen kr att göra av mej varje månad.
visst kan du få ett ganska bra snik om du lägger så mkt i månaden och hittar bra grejjer
Mvh Christoffer
Tel:+358504210611
Tel:+358504210611
Dimdamm wrote:Pitbull wrote:Dimdamm wrote:Snik ?
vad ska jag leta efter för grejer då ?
Typ turbo , spridare , osv ?
/ Dimmi
Vart kommer du ifrån?
haha varför undrar du ?
"bäckis" tips är det de lättaste eller ?
För att jag ligger på en del prylar, men jag skickar inte.
Därför jag frågar.
Mvh Mattias
Last edited by Pitbull on 17 Feb 2007, 21:34, edited 1 time in total.
- Jonte_smte
Re: Hjälp !!
Dimdamm wrote:Hallå alla Bmw fantaster ,
sök först fråga sen!!!