Hallå alla Bmw fantaster ,
nu är det så här att jag skulle vilja ha lite tips och råd , jag har en Bmw 325i 87- , och skulle hjärna vilja göra något roligt med den , och det är så här att min budget inte är den största . skulle räcka med 300-350 hk komigen lite
Idér har ni väll på vad man kan göra ?
om man säger så här.. "de e inget man gör på en kafferast"
kan ju börja fråga vilken budget du har och hur länge du vill att det håller
Annars har du en väldigt bra sök-funktion här på forumet, om inte de råd du hittar här hjälper dig vidare kan du ju hojta till så e de säkert en vänlig själ som hjälper dig vidare.
Vill väll inte hålla på allt förlänge , vill väll ha igång den till mitten av sommaren iallfall hadde jag tänkte , och jag har väll kanske , 4-6 tusen kr att göra av mej varje månad.
Dimdamm wrote:Vill väll inte hålla på allt förlänge , vill väll ha igång den till mitten av sommaren iallfall hadde jag tänkte , och jag har väll kanske , 4-6 tusen kr att göra av mej varje månad.
visst kan du få ett ganska bra snik om du lägger så mkt i månaden och hittar bra grejjer
Dimdamm wrote:Hallå alla Bmw fantaster ,
nu är det så här att jag skulle vilja ha lite tips och råd , jag har en Bmw 325i 87- , och skulle hjärna vilja göra något roligt med den , och det är så här att min budget inte är den största . skulle räcka med 300-350 hk komigen lite
Idér har ni väll på vad man kan göra ?