Filmklipp: 100 cheeseburgare
Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis
Filmklipp: 100 cheeseburgare
Eftersom att jag är nog den som har postat mest skräp och skit här i forumet så kan jag lika gärna fortsätta
Några nötter åker till Mc Donalds och beställer 100st cheeseburgare, och betalar i enkronor
http://www.youtube.com/watch?v=z1oKIUmNXQ4
Några nötter åker till Mc Donalds och beställer 100st cheeseburgare, och betalar i enkronor
http://www.youtube.com/watch?v=z1oKIUmNXQ4
-
- P.Herrdahl
Zwofurti wrote:Synthetic wrote:hellebjork wrote:Haha, och det tog bara 19 minuter. Här i stan får man ju vänta lika länge på en bic mac co.
här får du vänta 20min för att få EN enda liten burgare
när det är kö ja ditt nöt..=)
tog faktiskt bara 3-4 min nyss när jag hämtade födelsedags cheeseburgaren.=)
dom senaste 3 gångerna jag ringt och beställt så har nån liten flicka i andra ändan av telefonen sagt att det är klart på 20min. om det är kö eller inte vettefan då jag inte varit i närheten av grillen när jag ringt, men ändå, är det 3-4pers före så ska det ändå inte ta 20min
sen dess har jag börjat bojkotta dannes... sådeså!
Synthetic wrote:Zwofurti wrote:Synthetic wrote:hellebjork wrote:Haha, och det tog bara 19 minuter. Här i stan får man ju vänta lika länge på en bic mac co.
dom senaste 3 gångerna jag ringt och beställt så har nån liten flicka i andra ändan av telefonen sagt att det är klart på 20min. om det är kö eller inte vettefan då jag inte varit i närheten av grillen när jag ringt, men ändå, är det 3-4pers före så ska det ändå inte ta 20min
Gnäll gnäll gnäll..=)
Jämförkvaliten med dannes gatukök vs mcäckel..=)
Zwofurti wrote:Synthetic wrote:Zwofurti wrote:Synthetic wrote:hellebjork wrote:Haha, och det tog bara 19 minuter. Här i stan får man ju vänta lika länge på en bic mac co.
Gnäll gnäll gnäll..=)
Jämförkvaliten med dannes gatukök vs mcäckel..=)
Jag äter fan inte på McD, men ändå... det är för länge