hellebjork wrote:Haha, och det tog bara 19 minuter. Här i stan får man ju vänta lika länge på en bic mac co.
här får du vänta 20min för att få EN enda liten burgare
när det är kö ja ditt nöt..=)
tog faktiskt bara 3-4 min nyss när jag hämtade födelsedags cheeseburgaren.=)
dom senaste 3 gångerna jag ringt och beställt så har nån liten flicka i andra ändan av telefonen sagt att det är klart på 20min. om det är kö eller inte vettefan då jag inte varit i närheten av grillen när jag ringt, men ändå, är det 3-4pers före så ska det ändå inte ta 20min
sen dess har jag börjat bojkotta dannes... sådeså!
Synthetic wrote:
här får du vänta 20min för att få EN enda liten burgare
när det är kö ja ditt nöt..=)
dom senaste 3 gångerna jag ringt och beställt så har nån liten flicka i andra ändan av telefonen sagt att det är klart på 20min. om det är kö eller inte vettefan då jag inte varit i närheten av grillen när jag ringt, men ändå, är det 3-4pers före så ska det ändå inte ta 20min
Vi var ett gäng ute och mappade/testkörde en väns racebil. Så stack jag till donken och handlade mat åt alla. Det blev fyra big mc & co och 26 cheeseburgare. Hon i kassan trodde jag skojjade.
Gnäll gnäll gnäll..=)
Jämförkvaliten med dannes gatukök vs mcäckel..=)
Jag äter fan inte på McD, men ändå... det är för länge