Felkopplat batteri e39

Diskutera det som inte passar in i de övriga forumen.

Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis

Post Reply
stickan

Felkopplat batteri e39

Post by stickan »

Hej.......Nu har jag fan i mig lyckats på riktigt. Bytte nyss batteri i mörkret, var för ouppmärksam och råkade polvända det i ett par sekunder, nu funkar inte c-låset, batterilampan lyser, stereon lyser men är död,och fläkten är död. Vafan har jag ställt till med? Mvh douchebag of the year
stickan

Re: Felkopplat batteri e39

Post by stickan »

Seriöst...ingen?
Orre

Post by Orre »

Rent spontant låter det ju som att någon säkring löstes ut när du polvände? Kollat alla säkringar?
To much is never enough !

http://www.garaget.org/Orre-Eriksson
stickan

Post by stickan »

Orre wrote:Rent spontant låter det ju som att någon säkring löstes ut när du polvände? Kollat alla säkringar?
Jo lite snabbt, såg bara en som var trasig. Är dock mest orolig över den lysande batterilampan, kan jag ha fuckat sönder generatorn genom att polvända?
Orre

Post by Orre »

stickan wrote:
Orre wrote:Rent spontant låter det ju som att någon säkring löstes ut när du polvände? Kollat alla säkringar?
Jo lite snabbt, såg bara en som var trasig. Är dock mest orolig över den lysande batterilampan, kan jag ha fuckat sönder generatorn genom att polvända?
Har vart med om att laddningsregulatorn i generatorn fått spunk vid polvändning också tyvärr.. Finns risk, laddar bilen överhuvudtaget? Har den lagt sig i "safe mode" och laddar endast 13,5 konstant?
To much is never enough !

http://www.garaget.org/Orre-Eriksson
stickan

Post by stickan »

Orre wrote:
stickan wrote:
Har vart med om att laddningsregulatorn i generatorn fått spunk vid polvändning också tyvärr.. Finns risk, laddar bilen överhuvudtaget? Har den lagt sig i "safe mode" och laddar endast 13,5 konstant?

näsh, den laddar 11 när bilen är på -.-
Post Reply