Felkopplat batteri e39
Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis
Felkopplat batteri e39
Hej.......Nu har jag fan i mig lyckats på riktigt. Bytte nyss batteri i mörkret, var för ouppmärksam och råkade polvända det i ett par sekunder, nu funkar inte c-låset, batterilampan lyser, stereon lyser men är död,och fläkten är död. Vafan har jag ställt till med? Mvh douchebag of the year
Re: Felkopplat batteri e39
Rent spontant låter det ju som att någon säkring löstes ut när du polvände? Kollat alla säkringar?
Jo lite snabbt, såg bara en som var trasig. Är dock mest orolig över den lysande batterilampan, kan jag ha fuckat sönder generatorn genom att polvända?Orre wrote:Rent spontant låter det ju som att någon säkring löstes ut när du polvände? Kollat alla säkringar?
Har vart med om att laddningsregulatorn i generatorn fått spunk vid polvändning också tyvärr.. Finns risk, laddar bilen överhuvudtaget? Har den lagt sig i "safe mode" och laddar endast 13,5 konstant?stickan wrote:Jo lite snabbt, såg bara en som var trasig. Är dock mest orolig över den lysande batterilampan, kan jag ha fuckat sönder generatorn genom att polvända?Orre wrote:Rent spontant låter det ju som att någon säkring löstes ut när du polvände? Kollat alla säkringar?
Orre wrote:Har vart med om att laddningsregulatorn i generatorn fått spunk vid polvändning också tyvärr.. Finns risk, laddar bilen överhuvudtaget? Har den lagt sig i "safe mode" och laddar endast 13,5 konstant?stickan wrote:Jo lite snabbt, såg bara en som var trasig. Är dock mest orolig över den lysande batterilampan, kan jag ha fuckat sönder generatorn genom att polvända?Orre wrote:Rent spontant låter det ju som att någon säkring löstes ut när du polvände? Kollat alla säkringar?
näsh, den laddar 11 när bilen är på -.-