Seg begagnat marknad
Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis
Seg begagnat marknad
Är de någon mer än jag som märkt av den trög beg marknaden på bilar?
Har 2 bilar ut på blocket
http://www.blocket.se/gavleborg/Nissan_ ... ?ca=11&w=3
http://www.blocket.se/gavleborg/Honda_C ... ?ca=11&w=3
Är en som ringt på hondan och ingen som ringt på Navaran
Och endast ett mejl på byte på navaran
Eller är de jag som är så missplacerad så att inge orkar åka enda hit?!
Re: Seg begagnat marknad
1. navara är problembilar.
2. för dyra priser?
3. personligen skulle jag inte vilja se en film när man gasar ur en bil sådär, men det är väl olika?
satte ut en cross häromdagen. inte nå många svar men fick den såld pga priset rätt fort :S
2. för dyra priser?
3. personligen skulle jag inte vilja se en film när man gasar ur en bil sådär, men det är väl olika?
satte ut en cross häromdagen. inte nå många svar men fick den såld pga priset rätt fort :S
Tycker personligen att det är svårt att avgöra att det är trögt dagen efter att annonsen kommit ut. som sagt nissan har ju problem med ramlager så många är väldigt skeptiska till dom
ja du lär ha lite mera tålamod än ett par dagar,kan ju ta flera månader å få en bil såld.
TEL 0707149931 nicke.t@bredband.net
riktigt segt!
antagligen för att folk lånar hellre upp sig på något än att göra ett billigare kap!
Det är ju bara "2100kr i månaden" hör man allt för ofta
antagligen för att folk lånar hellre upp sig på något än att göra ett billigare kap!
Kristian Brozinic
________
/________\
|OO=00=OO|
|**********|
________
/________\
|OO=00=OO|
|**********|
Har haft Nissan ute sedan 14mars och Hondan sedan 28mars så har haft dom ute ett tag.
Angånde ramlager så var väl de på föregånde modellen?
Priserna kan man väl inte säga nått om finns ju ingen billigare av nån av dom just nu!
Angånde ramlager så var väl de på föregånde modellen?
Priserna kan man väl inte säga nått om finns ju ingen billigare av nån av dom just nu!
Brox wrote:riktigt segt!
Haha ja de utrycket använder nog alla min polare då dom köper nått
immy wrote:Brox wrote:riktigt segt!
Haha ja de utrycket använder nog alla min polare då dom köper nått
www.tv3.se/lyxfallan
Lincoln Continental -68
949whp M30 - SÅLD
073-828 0005
949whp M30 - SÅLD
073-828 0005
bra skit säljer sig självt
ne men det är väl ovanligt mycket begagnat ute nu, folk skall ju ha flång nytt också.
ne men det är väl ovanligt mycket begagnat ute nu, folk skall ju ha flång nytt också.
Peugeot 407 sw 2005 2.0hdi panorama ED.
Ramlagerna var förra modellen men det är ju pissbilar ändå med dålig kvalite och en bakaxel som går av om man slinter på gasen
Porsche 996 GT2
BMW 1602
BMW 2002
Mazda RX-4
Volvo 245 med V8
BMW 1602
BMW 2002
Mazda RX-4
Volvo 245 med V8
- Turbo_folke
Fick själv sålt min saab 9000 igår efter att ha haft ute en dag på blocket La mig några tusingar under vad dom 9000 vill ioch med att beg marknaden känns mättad
immy wrote:Är de någon mer än jag som märkt av den trög beg marknaden på bilar?
Rent spontant.. Crxen.. Häng på originalfronten, slit av lustgasen och sälj separat.. Se till att fanskapet startar och höj priset.
De som köper en pickis vill väl kunna dra av den antar jag. Byta in den nånstans?
- Growl! - http://www.specialsvarv.se" onclick="window.open(this.href);return false; -
- Jonathan Danell
- 0702755150
- Jonathan Danell
- 0702755150
-
Sen är det så här me ochså. t idagens läge är det så många som är arbetslös. så dom har inte rd o köpa bilar hur som helst heller tyvär.
O värre kommer det o bli, då det aldrig verkar vända.
Kompisen sa så här. skulle jagfå fem minuter me reinfelt så skulle han se ut som en torsk efter åt.
O jag lär faktist säga att jag håller me kompisen på den frågan
Men men, det är bara o vara ihärdig när du sak sälja eller så får du sänka priset lite till så får du dom såld.
Kompisen sa så här. skulle jagfå fem minuter me reinfelt så skulle han se ut som en torsk efter åt.
Men men, det är bara o vara ihärdig när du sak sälja eller så får du sänka priset lite till så får du dom såld.
det är ju rätt uppenbart att begagnatmarknaden (som blev stark vid finanskrisen) kommer att sjunka som en sten. nu har det hänt!
är det reinis fel? :S
är det reinis fel? :S
Annars är det väl bara bita i det sura och ta inbyte...
Svintoleffe wrote:Sen är det så här me ochså. t idagens läge är det så många som är arbetslös. så dom har inte rd o köpa bilar hur som helst heller tyvär.
Fin offtopic där, jag hugger på den direkt tycker Reinfeldt och Borg gör så rätt man kan göra. En sosseregering med miljöpartiet/vänstern hade inte fixat fler riktiga jobb, tvärtom!
Däremot högre bidrag och eviga värdelösa AMS utbildningar om det är det din polare vill ha.
Anledningen till att det är "mindre jobb" är eg globaliseringen, tillverkningsindustrin flyttar sakta men säkert ut (läs Kina) även andra näringar som transport börjar få problem med konkurrensen från tex polacker som kan jobba här men accepterar lägre löner.
Idag måste man vara villig att flytta om rätt jobb dyker upp. Visst det kan vara tufft om man sitter med barn, villa och fru men det är inte regeringens "fel" att jobben inte kommer krypande till porten i alla läger. Världen håller på att förändras.
Peugeot 407 sw 2005 2.0hdi panorama ED.
Låt inte detta bli en tråd om politik
Mathias Pelkonen || pelko_90@hotmail.com