Köpa eller inte?

Diskutera det som inte passar in i de övriga forumen.

Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis

Post Reply
Frozz

Köpa eller inte?

Post by Frozz »

Fick ett erbjudande om en 325 ia -93a. Bilen har gått 18.xxx. Besiktiad och skattad i april. Tittade lite snabbt på den utvändigt. Rost i bakskärmarna (kanterna) samt i framskärmarna (nere vid golvet). En framskärm hål nere vid golvet. För övrigt hyffsat skick av vad jag han se. Han ville ha 13 för den. De e väll inte fy skam? Med tanke på att jag inte kan något om e36orna undrar jag vad man ska titta på. Har för mej länkarmarna på dom brukar bli slitna. :?
Carlsson

Re: Köpa eller inte?

Post by Carlsson »

Frozz wrote:Fick ett erbjudande om en 325 ia -93a. Bilen har gått 18.xxx. Besiktiad och skattad i april. Tittade lite snabbt på den utvändigt. Rost i bakskärmarna (kanterna) samt i framskärmarna (nere vid golvet). En framskärm hål nere vid golvet. För övrigt hyffsat skick av vad jag han se. Han ville ha 13 för den. De e väll inte fy skam? Med tanke på att jag inte kan något om e36orna undrar jag vad man ska titta på. Har för mej länkarmarna på dom brukar bli slitna. :?

Om det är en coupe är den värd dom pengarna om den är fräch i övrigt.
men inte om det är en sedan
Daniel Carlsson 070 46 174 24

Tur att jag inte kör lika illa som jag stavar :P
335IM

M535

BMW 242
Frozz

Re: Köpa eller inte?

Post by Frozz »

Om det är en coupe är den värd dom pengarna om den är fräch i övrigt.
men inte om det är en sedan[/quote]

Jupp de e en coupe. Ska dock höra närmre med honom om de övriga skicket.
Roobin

Post by Roobin »

vadå inte värt? fan man får ju knappt nå bil för 13 lök, folk ska ju ha de för vissa volvo 740is osv. o mena en e36 325 lär vara lite mer bil för pengarna än dem eller?

rostig e30 kostar ju 20 papp minst också..

så jag tycker absolut att de e värt de. byta lite karossgrejer för nån lax o lack på de. sen har du säkert en schyst bil som även ser bra ut.
Audi S2 2,5 liter - 800whp?

VR Motor Stockholm AB

Robin Raita
Frozz

Post by Frozz »

Va en massa dolda fel tydligen. Han sålde den till nån i göteborg.
Har man inte råd sitter man här o dräglar över alla andras bilar. :)
Post Reply