Köpa eller inte?
Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis
Köpa eller inte?
Fick ett erbjudande om en 325 ia -93a. Bilen har gått 18.xxx. Besiktiad och skattad i april. Tittade lite snabbt på den utvändigt. Rost i bakskärmarna (kanterna) samt i framskärmarna (nere vid golvet). En framskärm hål nere vid golvet. För övrigt hyffsat skick av vad jag han se. Han ville ha 13 för den. De e väll inte fy skam? Med tanke på att jag inte kan något om e36orna undrar jag vad man ska titta på. Har för mej länkarmarna på dom brukar bli slitna.
Re: Köpa eller inte?
Frozz wrote:Fick ett erbjudande om en 325 ia -93a. Bilen har gått 18.xxx. Besiktiad och skattad i april. Tittade lite snabbt på den utvändigt. Rost i bakskärmarna (kanterna) samt i framskärmarna (nere vid golvet). En framskärm hål nere vid golvet. För övrigt hyffsat skick av vad jag han se. Han ville ha 13 för den. De e väll inte fy skam? Med tanke på att jag inte kan något om e36orna undrar jag vad man ska titta på. Har för mej länkarmarna på dom brukar bli slitna.
Om det är en coupe är den värd dom pengarna om den är fräch i övrigt.
men inte om det är en sedan
Re: Köpa eller inte?
Om det är en coupe är den värd dom pengarna om den är fräch i övrigt.
men inte om det är en sedan[/quote]
Jupp de e en coupe. Ska dock höra närmre med honom om de övriga skicket.
men inte om det är en sedan[/quote]
Jupp de e en coupe. Ska dock höra närmre med honom om de övriga skicket.
vadå inte värt? fan man får ju knappt nå bil för 13 lök, folk ska ju ha de för vissa volvo 740is osv. o mena en e36 325 lär vara lite mer bil för pengarna än dem eller?
rostig e30 kostar ju 20 papp minst också..
så jag tycker absolut att de e värt de. byta lite karossgrejer för nån lax o lack på de. sen har du säkert en schyst bil som även ser bra ut.
rostig e30 kostar ju 20 papp minst också..
så jag tycker absolut att de e värt de. byta lite karossgrejer för nån lax o lack på de. sen har du säkert en schyst bil som även ser bra ut.
Audi S2 2,5 liter - 800whp?
VR Motor Stockholm AB
Robin Raita
VR Motor Stockholm AB
Robin Raita