Vill köpa frontplåt till e36 coupe. Gärna till faceliftnjurarna men båda av intresse.
Krav: inga hål till strålkastarspolare. Nej, ingen plåt där de blivit igenlaggda heller.
Hämtavstånd eller sjukt bra emballering är ett annat krav då posten inte klarar få fram en sån rak.
Frontplåt till e36
Moderators: Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis, Snekast
Re: Frontplåt till e36
Antar att du kollat på BMW, den är inte särskilt dyr därGrefven wrote:Vill köpa frontplåt till e36 coupe. Gärna till faceliftnjurarna men båda av intresse.
Krav: inga hål till strålkastarspolare. Nej, ingen plåt där de blivit igenlaggda heller.
Hämtavstånd eller sjukt bra emballering är ett annat krav då posten inte klarar få fram en sån rak.
Mobil: o701-812737
M2C+
M3e46 SMGII
V90CC
XC70II D4
M2C+
M3e46 SMGII
V90CC
XC70II D4
- Grooverhound
Re: Frontplåt till e36
bara kollat realoem så jag har på ett ungefär iaf. går inte att ringa till mitt närmsta bmw då de inte vet hur man svarar i telefon. jag vill gärna spara varenda krona jag kan på denna detaljen. det egentligen bara handlar om att jag inte vill ha ett par hål i den jag har nu.-AL- wrote:Antar att du kollat på BMW, den är inte särskilt dyr därGrefven wrote:Vill köpa frontplåt till e36 coupe. Gärna till faceliftnjurarna men båda av intresse.