Frontplåt till e36

Lägg ut en köpes annons

Moderators: Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis, Snekast

Post Reply
Grefven

Frontplåt till e36

Post by Grefven »

Vill köpa frontplåt till e36 coupe. Gärna till faceliftnjurarna men båda av intresse.

Krav: inga hål till strålkastarspolare. Nej, ingen plåt där de blivit igenlaggda heller.

Hämtavstånd eller sjukt bra emballering är ett annat krav då posten inte klarar få fram en sån rak.
-AL-

Re: Frontplåt till e36

Post by -AL- »

Grefven wrote:Vill köpa frontplåt till e36 coupe. Gärna till faceliftnjurarna men båda av intresse.

Krav: inga hål till strålkastarspolare. Nej, ingen plåt där de blivit igenlaggda heller.

Hämtavstånd eller sjukt bra emballering är ett annat krav då posten inte klarar få fram en sån rak.
Antar att du kollat på BMW, den är inte särskilt dyr där
Mobil: o701-812737
M2C+
M3e46 SMGII
V90CC
XC70II D4
Grooverhound

Post by Grooverhound »

streetan har väl för 700kr?
Rasmus Olofsson||
iron m///

Post by iron m/// »

jag har en från 94.. inga njurar i den ska inte vara några fel.. sutit på en cab.. får man 500kr?

mvh
Grefven

Post by Grefven »

Grooverhound wrote:streetan har väl för 700kr?
det va pirat. vill inte köpa grisen i säcken. de har beställt skärmar osv med bra passform från den leverantören men jag vill inte chansa.
Grefven

Re: Frontplåt till e36

Post by Grefven »

-AL- wrote:
Grefven wrote:Vill köpa frontplåt till e36 coupe. Gärna till faceliftnjurarna men båda av intresse.

Antar att du kollat på BMW, den är inte särskilt dyr där
bara kollat realoem så jag har på ett ungefär iaf. går inte att ringa till mitt närmsta bmw då de inte vet hur man svarar i telefon. jag vill gärna spara varenda krona jag kan på denna detaljen. det egentligen bara handlar om att jag inte vill ha ett par hål i den jag har nu.
Grefven

Post by Grefven »

iron m/// wrote:jag har en från 94.. inga njurar i den ska inte vara några fel.. sutit på en cab.. får man 500kr?

mvh
letar först och främst till faceliftnjurarna. och gislaved är det lite långt till så jag kikar vidare lite till om jag kan hitta på hämtavstånd.
Grefven

Post by Grefven »

någon lär väl demontera en e36 coupe?
Post Reply