För ett tag sedan gjorde jag en köpes annons http://www.pure-pf.com/phpBB2/viewtopic ... highlight=
som ni ser så svarade suddis blixtsnabbt och lika snabbt förde jag över pengar till honom utan nåt snack...trodde verkligen inte att det fanns så fattiga människor med tillgång till internet som är villiga att smutskasta sitt eget namn för 250kr
dagarna gick å paketet var "skickat" för längesedan utan att dyka upp. vid frågan om kollinr sa suddis att nåt sånt hade han inte fått.
ytterliggare en tid fram så kom vi överens om att suddis skulle skicka ett nytt drev till mig självklart dök inte heller detta upp.
jag varnade detta soc-fall om att jag skulle göra den här tråden alt. prata med bäckis om detta och han sa att han skulle ersätta mig och frågade om mitt kontonummer. jag skickade det givetvis men några pengar kom aldrig in..någon som är förvånad?

när jag började fatta misstankar så plöjde jag igenom tråden "info om säljare och köpare" och mkt riktigt hade han varit i blåsväder tidigare!
så till er alla tänk en extra gång innan ni gör affärer med suddis hade han blåst mig på 2500:- eller mer ja då kunde jag nånstans förstå det för det är iaf pengar men 250kr?? snacka om nytt lågvattenmärke. sicken luffare

och till sist suddis behåll dom där pengarna dom verkar vara viktiga för dig men jag ber dig snälla köp ett gäng kondomer för världen behöver inte dina avkommor!!