***Varning för ett fattigt lowlife på detta forum***

Diskutera det som inte passar in i de övriga forumen.

Moderators: purepfcom, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis, Pimplaren

JimmyA

***Varning för ett fattigt lowlife på detta forum***

Post by JimmyA »

Gjorde tidigare en tråd om denna person. dock togs den bort tyvärr? pennan var visserligen hårt vässad när jag skrev det men ett PM kunde man ju iaf fått om att den blev borttagen.. jaja hur som helst här kommer en uthängning godkänd av bäckis!

För ett tag sedan gjorde jag en köpes annons http://www.pure-pf.com/phpBB2/viewtopic ... highlight=

som ni ser så svarade suddis blixtsnabbt och lika snabbt förde jag över pengar till honom utan nåt snack...trodde verkligen inte att det fanns så fattiga människor med tillgång till internet som är villiga att smutskasta sitt eget namn för 250kr

dagarna gick å paketet var "skickat" för längesedan utan att dyka upp. vid frågan om kollinr sa suddis att nåt sånt hade han inte fått.

ytterliggare en tid fram så kom vi överens om att suddis skulle skicka ett nytt drev till mig självklart dök inte heller detta upp.

jag varnade detta soc-fall om att jag skulle göra den här tråden alt. prata med bäckis om detta och han sa att han skulle ersätta mig och frågade om mitt kontonummer. jag skickade det givetvis men några pengar kom aldrig in..någon som är förvånad?
:roll:

när jag började fatta misstankar så plöjde jag igenom tråden "info om säljare och köpare" och mkt riktigt hade han varit i blåsväder tidigare!

så till er alla tänk en extra gång innan ni gör affärer med suddis hade han blåst mig på 2500:- eller mer ja då kunde jag nånstans förstå det för det är iaf pengar men 250kr?? snacka om nytt lågvattenmärke. sicken luffare :wink:

och till sist suddis behåll dom där pengarna dom verkar vara viktiga för dig men jag ber dig snälla köp ett gäng kondomer för världen behöver inte dina avkommor!!
Last edited by JimmyA on 21 Dec 2009, 17:57, edited 1 time in total.
När en bil är så jävla slö att den får ha regplåtar är den helt ointressant!
ecm_z28

Post by ecm_z28 »

ska trampa ner i källaren och kolla om ja inte har ett sånt där drev åt dig..
Björn Strömberg
mbma

Post by mbma »

helt rätt att sånna här trådar görs eller också skriver något i köp säljes tråden. bara man skriver ut namnen noga så att man får upp det när man söker på tex mbma eller vad han nu heter.
bara det inte går överstyr så att det kommer smutskasningar efter några dagar man inte fått sina saker. (inget riktat emot dig jimmyA)
JimmyA

Post by JimmyA »

ecm_z28 wrote:ska trampa ner i källaren och kolla om ja inte har ett sånt där drev åt dig..
vore snällt :)
JimmyA

Post by JimmyA »

mbma wrote:helt rätt att sånna här trådar görs eller också skriver något i köp säljes tråden. bara man skriver ut namnen noga så att man får upp det när man söker på tex mbma eller vad han nu heter.
bara det inte går överstyr så att det kommer smutskasningar efter några dagar man inte fått sina saker. (inget riktat emot dig jimmyA)
tjena nej visst är det så finns många anledningar till att paket kan va försenade eller att man kanske inte hinner skicka med en gång.

men i detta fallet så var det senaste PM jag fick från suddis skickat 3e december så nu ansåg jag att jag har haft tillräckligt med tålamod jag gav han en chans å sa att jag skulle göra denna tråd men han sket tydligen i det.

förra tråden var ganska hård det kan jag erkänna hehe :lol:
Drullen

Re: ***Varning för ett fattigt lowlife på detta forum***

Post by Drullen »

JimmyA wrote: och till sist suddis behåll dom där pengarna dom verkar vara viktiga för dig men jag ber dig snälla köp ett gäng kondomer för dom för världen behöver inte dina avkommor!!

Detta e humor :D

Ostabil kar, såg nyss att han uppdaterat lite säljes annonser.. Hoppas ingen "köper" något, så vidare dem inte hämta de på plats
"My Other Ride Is Your Mother"
[Volvo 745 -90] Schippet - Slit & släng
[Cheva Standard -35] Rat rod
P.Herrdahl

Post by P.Herrdahl »

Vilken sida i Köpes/säljes tråden är det han har varit i blåsväder sen tidigare? Nyfiken.

Paul Herrdahl, 0730649656, madein36@hotmail.com
TIG svetsare.
Audi S/RS
Christian.N

Post by Christian.N »

Kan man inte skriva nåt ord till ihop med namnet i köpare/säljare tråden?

Tex köp&sälj-Christian.N eller nåt liknande så när man söker så kommer man till rätt ställe på en gång?

Bara en tanke.

Mvh
Enköping, 073-3104393
JimmyA

Post by JimmyA »

Hollizini wrote:Vilken sida i Köpes/säljes tråden är det han har varit i blåsväder sen tidigare? Nyfiken.
här http://www.pure-pf.com/phpBB2/viewtopic ... &start=209 bäckis ville banna honom redan då. tyvärr gjordes inte det :cry:

ett system som på fmcs med betyg i profilen som syns vid varje inlägg vore fint
P.Herrdahl

Post by P.Herrdahl »

JimmyA wrote:
Hollizini wrote:Vilken sida i Köpes/säljes tråden är det han har varit i blåsväder sen tidigare? Nyfiken.
här http://www.pure-pf.com/phpBB2/viewtopic ... &start=209 bäckis ville banna honom redan då. tyvärr gjordes inte det :cry:

ett system som på fmcs med betyg i profilen som syns vid varje inlägg vore fint
Haha, samma sida som jag hade en dispyt med jimmys som jag också tyckte va helt värdelös att ha att göra med. :D

Ja verkligen! FMCS "validerad annonsör" funktionen är ju perfekt.

Paul Herrdahl, 0730649656, madein36@hotmail.com
TIG svetsare.
Audi S/RS
billet

Post by billet »

han lurade mig också, köpte insug och förgasare av honom men det visade sig att han hade just köpt dom av en kille och dom var inte kompletta då behövde han pengar och sålde dom vidare till mig.

jag försökte få killen att fatta att ja skulle ha pengar åter eller ersatta delar i säkerligen 3 månader om det inte var mer, då började jag hota med polisen, då skärpte han sig, i en vecka! sen hörde jag inte av honom något mer föräns för några veckor sedan då han säger att han ska köpa tillbaka sakerna efter jul, nu återstår bara att se vad som händer.
pelko

Post by pelko »

Det var jag som tog bort den andra tråden, låste den först och skrev att jag tar bort den senare så alla förstod varför, du hann nog inte se det då.

Hoppas du får tag i honom och att han försvinner härifrån för gott.

Mvh
Mathias Pelkonen || pelko_90@hotmail.com
suddis

Post by suddis »

okej äre så det ska låta så visst.

drevet skickade jag som stort brev med posten, sorry för det försvann, du ska få dina pengar.

har gjort många affärer på ppf å ibland gör man misstag å jag gör det jag
kan för att göra rätt för mig.

jag skulle inte blåsa nån, jag kan säga att jag är seg på skicka saker men fan inte att jag skulle blåsa nå för jag vet hur det känns
Last edited by suddis on 21 Dec 2009, 20:11, edited 1 time in total.
Tingsdalsracer

Post by Tingsdalsracer »

:roll:
Patrik Axelsson Mobnr. 070-6755009
JimmyA

Post by JimmyA »

suddis wrote:okej äre så det ska låta så visst.

drevet skickade jag som stort brev med posten, sorry för det försvann, du ska få dina pengar.

har gjort många affärer på ppf å ibland gör man misstag å jag gör det jag
kan för att göra rätt för mig.

jag skulle inte blåsa nån, jag kan säga att jag är seg på skicka saker men fan inte att jag skulle blåsa nå för jag vet hur det känns
att 2 paket försvinner låter väldigt osannolikt.
suddis

Post by suddis »

har bara skickat ett packet.

du ska få dina pengar imorn ni får som ni vill tar bort mitt konto på forumet imorn.
Locked