1 Kan man kolla tändningen på en m20b25.?
2 Jag provade med en strod på 325 för att jag har en känsla av att något inte stämmer med motorn.
När man lyser med strobben, oså gasar man då försvinenr märket iväg under remhjulet för vatten pumpen. stämmer det att den sak vrida sig åt dte hållet.?
Sen Det svåraste att förklaraa dte blir det här.
Om jag typ ligegr vid 2000 tusen varv o byter växel, då hade jag typ samma vridmoment o det är baar o gasa vidare.
Men när jag riktigt krämar ur bilen för fullt, då blir det som att det tar någon sekund igen innan vridet kommer.
Det är så satans svårt o förklara, hopaps någon hajar vad jag menar, o detta tror jag har med tändningen o göra.
Hoppas någon kan hjälpa mig.
Som motorn ser ut nu trimkam av ppf grabbarna 280 graders histora.
535 sprdiare o lmm rensad kat sportsytem justerat bart btr tryck 3,9 kilo.
Det andar problemet har jag o kompisen nog löst, det visade sig att avgasflänsen längst upp ahde sprukigt o bilen läckte ut avgaser.
Undrar över dessa saker
Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis
-
- Posts: 1342
- Joined: 23 Nov 2005, 13:45
- Location: Gävle
- Contact:
Vad händer om du sitter dit orginal LMM och orginal spridare?
Förstår inte varför du har bytt spridare o LMM när du kör sug? Gör det verkligen nåt på effekten?
Förstår inte varför du har bytt spridare o LMM när du kör sug? Gör det verkligen nåt på effekten?
Chrille Gustavson
MSN/E-mail: deejaywasp@hotmail.com
M5 S62 IMOLA II
MSN/E-mail: deejaywasp@hotmail.com
M5 S62 IMOLA II
-
- Posts: 1342
- Joined: 23 Nov 2005, 13:45
- Location: Gävle
- Contact: