Sandpappers onani, fattaru väl.Bullen! wrote:Efter 8 veckors vad? Svält? Maginfluensa?M-techer wrote:8 reps 22,5kg hantlar i hantelpress igår. Får väl vara okej efter 8 veckor
(Jag va bara tvungen, du tål det)
Nej 8 veckor på gymmet

Moderators: purepfcom, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis, Pimplaren
Sandpappers onani, fattaru väl.Bullen! wrote:Efter 8 veckors vad? Svält? Maginfluensa?M-techer wrote:8 reps 22,5kg hantlar i hantelpress igår. Får väl vara okej efter 8 veckor
(Jag va bara tvungen, du tål det)
Stavningen.Sjöblom! wrote:Vad är skillnaden på axelpress och militärpress?
Allright! Är det att föredra att köra bakom nacken med stång? Har kört det ett tag nu..Bullen! wrote:Stavningen.Sjöblom! wrote:Vad är skillnaden på axelpress och militärpress?
Först och främst dra ner rejält på ölen!TratteN wrote:Tips på bästa sättet att gå ner i vikt ?
Snabbt eller långsamt spelar ingen roll, bara man mår bra !
Väger just nu 139kg och är 188cm lång. Har en jävla mage som står rätt ut och är typ stenhård, alltså inget lösfläsk utan mest hård ölmage (gillar öl mest av allt på denna jord typ)
Jobbar 4skift och har sambo och 2st små barn här hemma så inte så lätt att få till tiden till att träna utan att det påverkar familjen. (familjen är viktig för mig)
Gärna vettiga Tips via PM eller här i tråden förstås så andra oxå kan få hjälp om det finns fler i min situation.
Mvh Linus