TratteN wrote:Tips på bästa sättet att gå ner i vikt ?
Snabbt eller långsamt spelar ingen roll, bara man mår bra !
Väger just nu 139kg och är 188cm lång. Har en jävla mage som står rätt ut och är typ stenhård, alltså inget lösfläsk utan mest hård ölmage (gillar öl mest av allt på denna jord typ)
Jobbar 4skift och har sambo och 2st små barn här hemma så inte så lätt att få till tiden till att träna utan att det påverkar familjen. (familjen är viktig för mig)
Gärna vettiga Tips via PM eller här i tråden förstås så andra oxå kan få hjälp om det finns fler i min situation.
Mvh Linus
Först och främst dra ner rejält på ölen!
Sen så är det kosten du skall tänka på, det går inte att kompensera dålig kost med träning! Lägg dig på ett kcal underskott på 500-700kcal om dagen så tappar du ca 0,5kg i veckan! Håll koll på vågen och justera om det drar iväg åt något håll!
Tiden får man till om man vill så är det bara
Hur många timmar i veckan tittar du på tv surfar skruvar osv? 2,5-3 timmar intensiv styrketräning är inte svår att få loss om man bestämt sig! Jag har också 2små barn så jag åker till gymet efter dom somnat på kvällen
Om det är något som påverkar din familj så är det ju om din vikt kommer göra dig sjuk eller hur?
Kör på