Jag säger såhär:
Man kan ju åka till bes med turbo. Om man bara kanske vill köra en månad eller så. Men de händer ju inte. Iaf, du får en ombes pga turbon, men rimligt vis bör du få köra bilen en månad. Eller åker man på körförbud pga ändrat motoreffekt? Dvs att bilen inte får köras en månad??
Iaf, om man gör som de flesta pratat om här, dvs åka med en böj upp till DP istället för turbon, de måste ju funka, rätt gubbe med en bra dag.
Sen då, de där med skuffen, som Peppe har problem med, o säkert många andra med honom (jag bla) så vet jag en sak om detta, en polare byggde en "baslåda" över hela skuffen, lånade 2st basar av en kompis o släppte ner i de gigantiska hål. Batteriet i baksätet eller där de skulle stå o lika så varningstriangeln. Dom kunde inte säga något.
Tryckrör o dylikt kan man ju ta bort. IC kan få sitta kvar i utställningssyfte, de har dom inte me o göra varför den sitter där. Den påverkar inte bilen på något vis!
Jag funderar ärligt talat på att försöka besikta till våren, har ju en extramotor nu på sidan som man kan prova o besikta med!
De va väl min syn på de hela!
Adios!