min gick precis igenom bes.
massa ändrat i mottorrummet dock org grenrör och ett 320 avgassystem.
pluggad oljeretur m.m
Skulle inte tro att en adapter vore något problem sålänge det är tätt.
De nysvetsade infästningarna till bakvagnen var ett ögonbrynshöjare hos bes. gubbarna.
har juh en 320 dessutom med m50b25, resten m3

blev samma där att dom hade problem med att köra pga kopplingen.
Hade etanol i tanken men hade lite problem med värdena. Det sluta med att jag fråga om jag fick "fixa de" å han "ja kan du så".
Drog fram laptopen och knacka om mappen, vips 30 sekunder senare 1.01 i lambda och godkända värden

Tack å bock ses nästa vinter då med hål i huven och inknackad skärm!
Dom förstod vad som vad i görningen så tillslut efter lite tjat så avslöjade jag.. "jaaaa det är en turbobil"
Enligt dom skiter dom i hur bilarna ser ut på gatan, dom besiktar i det skick dom kommer till dom.
Skiljer säkert från station till station men jag är då nöjd
