Ja just det, du bygger ju också med det. Då har man en sporre att bli snabbaste E28 dåerikkihl wrote:Vad trevligt att vi blir 2 med e28 å s38 turbo då

Moderators: purepfcom, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis, Pimplaren
kopierat från SFRO.com:JaJsEn wrote:totteman.
man behöver vist intyget när man reggar bilen som ombyggt fordon, men intyget som krävs är bara ett om " jämföraned kontroll" vilket en auktoriserad verkstad kan skriva efter att dom kollat på bilen när den e klar.
då kollas bara så att alla avgasrenande delar på motorn sitter på plats o funkar.
mvh Erik
Får väl svetsa in en restriktor i kompressorhuset, så är du ju fixadHollizini wrote:Sakta i backarna, ni glömmer mig, bara M30. Men fortfarande med i matchen!Tysken wrote:Ja just det, du bygger ju också med det. Då har man en sporre att bli snabbaste E28 dåerikkihl wrote:Vad trevligt att vi blir 2 med e28 å s38 turbo då
Det ger du fan i!erikkihl wrote:Får väl svetsa in en restriktor i kompressorhuset, så är du ju fixadHollizini wrote:Sakta i backarna, ni glömmer mig, bara M30. Men fortfarande med i matchen!Tysken wrote: Ja just det, du bygger ju också med det. Då har man en sporre att bli snabbaste E28 då
Stycket som Totteman citerar är med största sannolikhet skrivet av samme person som du diskuterade med på AutoPower.JaJsEn wrote:Totteman
läs dom tre sista sidorna i denna tråden, där diskuterar jag med en väldigt insatt man i SFRO.
så kanske det klarnar lite för dig.
http://autopower.se/forum/topic.asp?id=73245&sida=14
mvh Erik