erikkihl wrote:Vad trevligt att vi blir 2 med e28 å s38 turbo då
Ja just det, du bygger ju också med det. Då har man en sporre att bli snabbaste E28 då
Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis
JaJsEn wrote:totteman.
man behöver vist intyget när man reggar bilen som ombyggt fordon, men intyget som krävs är bara ett om " jämföraned kontroll" vilket en auktoriserad verkstad kan skriva efter att dom kollat på bilen när den e klar.
då kollas bara så att alla avgasrenande delar på motorn sitter på plats o funkar.
mvh Erik
Hollizini wrote:Tysken wrote:erikkihl wrote:Vad trevligt att vi blir 2 med e28 å s38 turbo då
Ja just det, du bygger ju också med det. Då har man en sporre att bli snabbaste E28 då
Sakta i backarna, ni glömmer mig, bara M30. Men fortfarande med i matchen!
erikkihl wrote:Hollizini wrote:Tysken wrote:erikkihl wrote:Vad trevligt att vi blir 2 med e28 å s38 turbo då
Ja just det, du bygger ju också med det. Då har man en sporre att bli snabbaste E28 då
Sakta i backarna, ni glömmer mig, bara M30. Men fortfarande med i matchen!
Får väl svetsa in en restriktor i kompressorhuset, så är du ju fixad
JaJsEn wrote:Totteman
läs dom tre sista sidorna i denna tråden, där diskuterar jag med en väldigt insatt man i SFRO.
så kanske det klarnar lite för dig.
http://autopower.se/forum/topic.asp?id=73245&sida=14
mvh Erik