Theis wrote:snart helg igen då kommer det några nya sidor i denna tråden?
får vi verkligen hoppas

Moderators: purepfcom, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis, Pimplaren
aha okej var synd jag missade erSPL_Racing wrote:vi stod på campet där "uppe" så att säga. ganska nära partytältet å bajjamajorna (asbra me tanke på att där fanns de ju ström å "låna" bakom dom).. du missade oss tydligen
ja just jävlar..dom hade jag glömt bort, ska sudda lite ansikten innan dom åker upp på tuben.karlzzon wrote:men du fick ju två gamla skandalfilmer iafMagnaten wrote:jag å polaren lyckades kliva på spånken igår...18småburkar å 1,5liter brännavin fick vi i oss innan vi gick ut på lokal å drack finsprit.
dessvärre inga skandaler..
Var nog geni draget att beställa in 2 sexor vodka redbull 5min inann stängning som skapa allt.s2_i_e30 wrote:immy: visst är man klok när man e pruttig.. slita i en polisbil e la ingen direkt snille-blxtja va ganska städad i fredags
ångesten va inte för de utan mest för att ja känner 2väldigt fina flickor som jobbar i baren där som inte är nöjda med mitt uppförande ibland o de blir itne bättre, de är som en buss station kommer alltid fleracerveza wrote:äsch det där är inget att ha ångest för![]()
det där med slänga fram den å pissa lite diskret har nästan alla gjort,,, iaf i min bekantskapskrets
haha goa gubbar é ni allehopaAvvah wrote:Zimsson, låter som vilken helg som helst (:
http://gallery.riskaka.com/album948
sådär brukar det se ut när vi sänder fylleradio (: varje gång hahah
kolla båda sidor (: Bilder säger mer än 1000 ord, ska även säga att vi alltid går ner på krogen efter detta som är förfesten (: