Nu ska jag bli nykterist.

Diskutera det som inte passar in i de övriga forumen.

Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis

Post Reply
cerveza

Post by cerveza »

Theis wrote:snart helg igen då kommer det några nya sidor i denna tråden? :lol:

får vi verkligen hoppas 8)
Inventor of ANAL GAPING.

BMW 525 24v Turbo 588hk 722nm
Fiat Uno Turbo 452hk 550nm
Vippeknallare 2,7:a 550hk
Nissan 200 460hk

Mattias Jönsson 076-8415826 PSI Motor.
suddis

Post by suddis »

SPL_Racing wrote:vi stod på campet där "uppe" så att säga. ganska nära partytältet å bajjamajorna (asbra me tanke på att där fanns de ju ström å "låna" bakom dom).. du missade oss tydligen :(

aha okej var synd jag missade er :P eller kankse tur dyngrak stank öl hade vart på kärlekslandet å supit skallen av mig med en kompis slutade med att vi började hälla öl över varann, ju mer man luktade ju mer brudar kom det till en hehe :D
immy

Post by immy »

jag var goo på fredag kväll, hade fråga alla tjejer jag såg om vi skulle ligga med varanda och sedan hade jag ett krav att åka polisbil hem så stog och ryckte i dörren på polis bilen :roll:
s2_i_e30

Post by s2_i_e30 »

immy: visst är man klok när man e pruttig.. slita i en polisbil e la ingen direkt snille-blxt :) ja va ganska städad i fredags
960 hk e36a
9,65@248 (såld)
yamaha R1 Turbo 277 whp (1,2 bar)
11,0@230
peppe
Moderator

Post by peppe »

Igår havererade det på dansgolvet. Yes, tankad till tusen. Snubblade och föll igenom folk massan och rakt in i DJ båset.

Hela skiten höll på att rasa och DJ snubben skriker åt mig med skånsk dialekt att jag ska ta det lungt.

Jag svarar då på skånska ."OST", riktigt utdraget. Sedan fick jag inte dansa mer, eller köpa i baren, vi bytte ställe :S
s2_i_e30

Post by s2_i_e30 »

så jävla dåliga golv dom lägger :shock:
960 hk e36a
9,65@248 (såld)
11,0@230
Magnaten

Post by Magnaten »

jag å polaren lyckades kliva på spånken igår...18småburkar å 1,5liter brännavin fick vi i oss innan vi gick ut på lokal å drack finsprit.
dessvärre inga skandaler..
support your local Riga dirt-hogs MC
passat TDI 2008
Audi A6 2009
karlzzon

Post by karlzzon »

Magnaten wrote:jag å polaren lyckades kliva på spånken igår...18småburkar å 1,5liter brännavin fick vi i oss innan vi gick ut på lokal å drack finsprit.

men du fick ju två gamla skandalfilmer iaf :lol:
Magnaten

Post by Magnaten »

karlzzon wrote:
Magnaten wrote:jag å polaren lyckades kliva på spånken igår...18småburkar å 1,5liter brännavin fick vi i oss innan vi gick ut på lokal å drack finsprit.

men du fick ju två gamla skandalfilmer iaf :lol:

ja just jävlar..dom hade jag glömt bort, ska sudda lite ansikten innan dom åker upp på tuben. :lol:
support your local Riga dirt-hogs MC
passat TDI 2008
Audi A6 2009
cerveza

Post by cerveza »

skriver ingen lång historia... e alldeles för fyllesjuk för det...

samanfattar det hela kort...

en god kall öl hemma hos en kompis slutade med att jag stod och halsade ren vodka kl 5 på morgonen... spy spåren gick hela vägen från efterfesten hem till mig :lol:

vaknade hade ont som fan i pannbenet... hade tydligen delat ut en *dansk skalle* till en stor stöddig jävel som pucklade på en mindre snäll kille..

alltså en hel lyckad helg... dock ett stort blåmärke i pannan 8)
Inventor of ANAL GAPING.

Nissan 200 460hk

immy

Post by immy »

s2_i_e30 wrote:immy: visst är man klok när man e pruttig.. slita i en polisbil e la ingen direkt snille-blxt :) ja va ganska städad i fredags

Var nog geni draget att beställa in 2 sexor vodka redbull 5min inann stängning som skapa allt.
Helgen inann så var man ju sugen på mat då stadt stängde tröttna ju rätt fort på mat kön, så gav bankomat kortet till en snygg blondin framför och sa att jag bjöd på mat om hon stog ikön. nu stog hon ju ikö åt 5kompisar också till henne så vart 400kr för en kebabtallrik som jag tog 2tuggor av sedan slängde :roll:
Ska kanske bli en standard att gå in här och berätta om helgen bravader :lol:
s2_i_e30

Post by s2_i_e30 »

haha känns litte som den här tråden dycker upp varje söndag :)
960 hk e36a
9,65@248 (såld)
11,0@230
Zimsson

Post by Zimsson »

får väl också göra en liten biktning fast kommer nog aldrig att komma upp i er andras nivåer :)

Det hela började med att jag och kopmisen vart bjuda på min kära fars firma fest han årligen brukar ha.

Vi kom dit och alla hade kommit och det bjöds på välkomsdrink med vindruvor i som legat och göttat till sig så dom var numera vita och smakade lite som naglacksbortagning luktar men dom gick ner, Bengan en som jobbar ihop med pappsen spyde redan innan den 3 rättersmidagen (klen vilket innefattar att han inte mer bjuds för dåligt uppförande, tål man inte ska man inte).

Väl under middagen bjöds de på allt, snappsen va så väl kyld att imaljen på tänderna nästan ramlade av och folk började bli allmänt fulla även ja och kompisen, efter ett tag kommer vi på den lysande idén att vi ska åka till stenungsbaden även kallat syndens näste (ligger 4mil norr om gbg) sagt o gjort så va vi på väg.

väl inne på stnungsbaden vart de ju vodka redbull i över flöd lika så för mig som för alla andra måste man ju på herrarnas men när man överskridit en promile som en vanlig svensson hade kolapsat av så försöker ja ju hitta herrarnas men det vill sig inte så ja kommer på den brilijanta idén att bevattna den enorma jukapalm som står bredvid dansgolvet.

hör kompisen skrika lite diskret VAKTER och jag halar in den beryktade spottkobran i brallan och vänder mig om.

Vakten: Va i helvete gör du?

Jag: Inte något direkt tittar bara..

Vakten: tror du att ja är dum?, jag såg att du pissade.

Jag: nä verkligen inte.

Vakten: legitimation vill ja se.

Jag: jag har ingen (hur kom ja in utan o visa de? nu va dom 3st gorilla liknande varelser)

dessa 3st snälla herrar släpar ut mig så att alla kan se mig med upp knäppta byxor.

väl ute i sommar natten kyla bestämmer ja mig för att åter igen komma in till vilket pris som än kvrävs så jag smyger runt o ser att ett av hotellfönstrerna är uppe lite på glänt.

(vet än itne idag hur ja kunde komma upp på det taket där fönstret va vilket man är smidig på en gråsten i vatten)

jag puttar upp fönstret o ramlar in med ett brak och hör en gubbe skrika " VA I HELVETE?" jag snabbt som blixten till dörren (som en sköldpadda på land) sliter upp dörren o stänger den bakom mig.

hör gubben igen "JA SKA DÖDA DEN JÄVELN" rädd som man är sen innan håller jag för dörren så att arga gubben inte kommer ut ur rummet men han gör ett tappert förskök med att försöka slå o sparka ut hela dörrkarmen men som tur va hade arga gubben dambesök på rummet som lugnade ner honom så ja släpper dörren o springer som en gasel till baren och beställer någon för mina nerver som sitter på utsidan.

när jag väl står och njuter av en kall, stark och stor vodka reddbull ringer kopmisen o undrar vart ja tagit vägen,

jag: står i baren o väntar på dig

Kompisen: hur i helvete kom du in igen? dom sa att du aldrig mer skulle visa dig här igen?

jag: gick bara in som vanligt.

Kompisen: jag kommer inte in heller mer för att ja va i sällskap med dig.

så ja sveper min härliga grogg o går ut genom den stora dörren där ja fick hjälp ut för ca 1timma tidigare o hälsar vakterna en trevlig kväll o fortsättning med en rask tackt.

dagen efter innefattade stora svarta hål från hemfärden o stor ångest o ett kranie som krymt 18storlekar..
cerveza

Post by cerveza »

äsch det där är inget att ha ångest för :lol:

det där med slänga fram den å pissa lite diskret har nästan alla gjort,,, iaf i min bekantskapskrets 8)
Inventor of ANAL GAPING.

Nissan 200 460hk

Zimsson

Post by Zimsson »

cerveza wrote:äsch det där är inget att ha ångest för :lol:

det där med slänga fram den å pissa lite diskret har nästan alla gjort,,, iaf i min bekantskapskrets 8)

ångesten va inte för de utan mest för att ja känner 2väldigt fina flickor som jobbar i baren där som inte är nöjda med mitt uppförande ibland o de blir itne bättre, de är som en buss station kommer alltid flera 8)

slängde fram den för en snubbe som sålde ringar o dylikt på Sweden Rock och sa att ja vill ha hål i den här o pekade på ballen, han såg ganska förvånad ut o sa att ja skulle komma tillbaka dagen därpå :)
Avvah

Post by Avvah »

Zimsson, låter som vilken helg som helst (:

http://gallery.riskaka.com/album948

sådär brukar det se ut när vi sänder fylleradio (: varje gång hahah
kolla båda sidor (: Bilder säger mer än 1000 ord, ska även säga att vi alltid går ner på krogen efter detta som är förfesten (:
Fredrik Östman
E39 528 Turbo SFRO
E30M3 S54 Turbo
Zimsson

Post by Zimsson »

Avvah wrote:Zimsson, låter som vilken helg som helst (:

http://gallery.riskaka.com/album948

sådär brukar det se ut när vi sänder fylleradio (: varje gång hahah
kolla båda sidor (: Bilder säger mer än 1000 ord, ska även säga att vi alltid går ner på krogen efter detta som är förfesten (:

haha goa gubbar é ni allehopa
Post Reply