får väl också göra en liten biktning fast kommer nog aldrig att komma upp i er andras nivåer
Det hela började med att jag och kopmisen vart bjuda på min kära fars firma fest han årligen brukar ha.
Vi kom dit och alla hade kommit och det bjöds på välkomsdrink med vindruvor i som legat och göttat till sig så dom var numera vita och smakade lite som naglacksbortagning luktar men dom gick ner, Bengan en som jobbar ihop med pappsen spyde redan innan den 3 rättersmidagen (klen vilket innefattar att han inte mer bjuds för dåligt uppförande, tål man inte ska man inte).
Väl under middagen bjöds de på allt, snappsen va så väl kyld att imaljen på tänderna nästan ramlade av och folk började bli allmänt fulla även ja och kompisen, efter ett tag kommer vi på den lysande idén att vi ska åka till stenungsbaden även kallat syndens näste (ligger 4mil norr om gbg) sagt o gjort så va vi på väg.
väl inne på stnungsbaden vart de ju vodka redbull i över flöd lika så för mig som för alla andra måste man ju på herrarnas men när man överskridit en promile som en vanlig svensson hade kolapsat av så försöker ja ju hitta herrarnas men det vill sig inte så ja kommer på den brilijanta idén att bevattna den enorma jukapalm som står bredvid dansgolvet.
hör kompisen skrika lite diskret VAKTER och jag halar in den beryktade spottkobran i brallan och vänder mig om.
Vakten: Va i helvete gör du?
Jag: Inte något direkt tittar bara..
Vakten: tror du att ja är dum?, jag såg att du pissade.
Jag: nä verkligen inte.
Vakten: legitimation vill ja se.
Jag: jag har ingen (hur kom ja in utan o visa de? nu va dom 3st gorilla liknande varelser)
dessa 3st snälla herrar släpar ut mig så att alla kan se mig med upp knäppta byxor.
väl ute i sommar natten kyla bestämmer ja mig för att åter igen komma in till vilket pris som än kvrävs så jag smyger runt o ser att ett av hotellfönstrerna är uppe lite på glänt.
(vet än itne idag hur ja kunde komma upp på det taket där fönstret va vilket man är smidig på en gråsten i vatten)
jag puttar upp fönstret o ramlar in med ett brak och hör en gubbe skrika " VA I HELVETE?" jag snabbt som blixten till dörren (som en sköldpadda på land) sliter upp dörren o stänger den bakom mig.
hör gubben igen "JA SKA DÖDA DEN JÄVELN" rädd som man är sen innan håller jag för dörren så att arga gubben inte kommer ut ur rummet men han gör ett tappert förskök med att försöka slå o sparka ut hela dörrkarmen men som tur va hade arga gubben dambesök på rummet som lugnade ner honom så ja släpper dörren o springer som en gasel till baren och beställer någon för mina nerver som sitter på utsidan.
när jag väl står och njuter av en kall, stark och stor vodka reddbull ringer kopmisen o undrar vart ja tagit vägen,
jag: står i baren o väntar på dig
Kompisen: hur i helvete kom du in igen? dom sa att du aldrig mer skulle visa dig här igen?
jag: gick bara in som vanligt.
Kompisen: jag kommer inte in heller mer för att ja va i sällskap med dig.
så ja sveper min härliga grogg o går ut genom den stora dörren där ja fick hjälp ut för ca 1timma tidigare o hälsar vakterna en trevlig kväll o fortsättning med en rask tackt.
dagen efter innefattade stora svarta hål från hemfärden o stor ångest o ett kranie som krymt 18storlekar..