Ja d verkar som d kommer en hel del bilar o köra faktist till helgen , dock ngra lustgas jänkare som kör om "stans snabbaste" som redan gått 8sek...känns ju skoj
Allt under 12sek är jag nöjd med..går inte d så må d va hänt..
TEAM SKÖN RACING wrote:Ja d verkar som d kommer en hel del bilar o köra faktist till helgen , dock ngra lustgas jänkare som kör om "stans snabbaste" som redan gått 8sek...känns ju skoj
Allt under 12sek är jag nöjd med..går inte d så må d va hänt..
TEAM SKÖN RACING wrote:Ja d verkar som d kommer en hel del bilar o köra faktist till helgen , dock ngra lustgas jänkare som kör om "stans snabbaste" som redan gått 8sek...känns ju skoj
Allt under 12sek är jag nöjd med..går inte d så må d va hänt..
Vi ses där!
hmm låter som det blir svårt att vinna den du....
Ja vi får väll chansa vi o
Klisterdäcken...launch o ett leende på läpparna *s* , håller d kan d gå skapligt fort
TEAM SKÖN RACING wrote:Ja d verkar som d kommer en hel del bilar o köra faktist till helgen , dock ngra lustgas jänkare som kör om "stans snabbaste" som redan gått 8sek...känns ju skoj
Allt under 12sek är jag nöjd med..går inte d så må d va hänt..
Vi ses där!
hmm låter som det blir svårt att vinna den du....
Ja vi får väll chansa vi o
Klisterdäcken...launch o ett leende på läpparna *s* , håller d kan d gå skapligt fort
borde ju göra det... det är ju TnT på lördag är sundsvalls snabbaste på söndag då ?
men nu ska jag sluta sabba din tråd med vanligt snack...
hur går det för er då gjort nån ny bänkning ?
Nej vi har justerat lite o fixat...den går sinnessjukt hårt iaf med nya kammen etc..provade idag o den sulade stenhårt till varvstoppet på 3:an o sen fick vi bromsa....känns som en helt ny maskin!
Bilen går hyffsat bra men vi måste se över tändningen och soppan då det blev lite annat med nya tändningen.
Vi loggade igår och hade alldeles för fet blandning på låg o del last då vi låg och pendlade runt 0.69 - 0.77, även på tomgång låg vi på max 0.9 i lamda..
På fullmacka hade vi ett lamda på ca 0.79 - 0.83 som är OK.
Diffen hänger på sin plats igen med ny bult och loctite.
snart rullar jag in bilen i garaget för vintervila och div uppgraderingar.
Att göra:
Byta turbo - Garrett T68-1 med a/r 0,96 (750hk)
Pyramidringat och hornat samt toppdeckat M30B35 block med 745 turbo kolvar och kulpenade stakar
Dynamiskt balanserat och viktat innehåll tillsammans med svänghjul.
Max portad M30B35 topp med andra vinklar på ventiler och modifierade förbränningsrum, natriumkylda 745 ventiler på avgassidan, mirafräst etc.
Catcams 284graders kam och "behandlade" vippor
Modifierat M30B35 insug med 745:ans spjällhus o tps, uttag på "rätt" sida av plenum.
Gjord för maxflöde och 7500varv
Nya tryckrör till intercooler i alu.
Mål 2008:
700Hk+ (min 600whp)
10-sek repa på strippen
Massa olagliga nattaktiviteter och snyta av jänkare!!