Jag har betalt halva summan + frakt, så det känns lite sådär just nu...
Fan att man ska vara så blåögd, jag blev just lurad på en topp av en tjomme som heter Jonas Rosengren också. Tror att han är med i Grottköping racing, jag blir så trött på folk
Ryktet är ju bland det viktigaste man har om man säljer grejer! Det verkar ni på PPF ha hajat
Ang. den där Jonas rosengren så vet jag inte om han tillhör grottköping eller ej än så jag vill inte ge dom dåligt rykte innan jag vet sanningen. Om han gör det så ska jag göra allt för att hänga ut dom. Samma sak med Robert med M3 grejerna, jag hoppas på att få fronten så fort som möjligt. Förhoppningsvis så har han bara tagit på sig för mycket jobb
han robert verkar vara rätt halvseriös då han påstår att firman finns i malmö och jag kunde få komma och inspektera inann köpet...detta känns självklart väldigt tveksamt när man själv är så nära på att göra en beställning utav honom...
Ryktet är ju bland det viktigaste man har om man säljer grejer! Det verkar ni på PPF ha hajat
Ang. den där Jonas rosengren så vet jag inte om han tillhör grottköping eller ej än så jag vill inte ge dom dåligt rykte innan jag vet sanningen. Om han gör det så ska jag göra allt för att hänga ut dom. Samma sak med Robert med M3 grejerna, jag hoppas på att få fronten så fort som möjligt. Förhoppningsvis så har han bara tagit på sig för mycket jobb
Tur man inte har köpt en sån spoiler.han dom inte änns skära till kanterna på den.och inga fästen.
Jag köpt en JB frånt till min 855 från stylingkompaniet och det var åxo rena skiten men den hadde dom iallafall kantskurit.jag sålde den vidare direkt.men man får vad man betalar för
Att det inte var fästen på den gör ingenting men att den var sned och lite glasfiberväv var tråkigt. Å andra sidan så är det inte sååå jobbigt att fixa till den. Fast allt tar ju tid