M3 e30 evo kit

Här diskuterar vi motorer och kringutrustning.

Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis

M3JONAS

Post by M3JONAS »

Vad är egentligen en EVO3 front? Har inte evo3:an samma front som vanliga M3:an fast med en splitter som sitter under?
Bmwandreas
Moderator

Post by Bmwandreas »

Evo 3 kallas det extra breda bankittet.

Evo2 läpp heter det egentligen.
Fear This

Post by Fear This »

synd ja inte minns va den andra killen hette som tillverkade åt mej, vi köpte ju en xtra frontspoiler mm han tog bara 1000kr för den
kladda inte i tråden om du inte är intresserad av att handla
Brox

Post by Brox »

så ni har bara upplevt negativt utav hans produkter?? fan också jag som just trodde ha hittat ett kit! :/
Kristian Brozinic

________
/________\
|OO=00=OO|
|**********|
fulingbusen

Post by fulingbusen »

Är det någon som har fått nåt av honom? Jag har väntat i 2 månader nu utan att fått fronten...
ragge_c

Post by ragge_c »

tog han förskottsbetalt av dig ??
fulingbusen

Post by fulingbusen »

Jag har betalt halva summan + frakt, så det känns lite sådär just nu...

Fan att man ska vara så blåögd, jag blev just lurad på en topp av en tjomme som heter Jonas Rosengren också. Tror att han är med i Grottköping racing, jag blir så trött på folk :x
Bmwandreas
Moderator

Post by Bmwandreas »

Jag fattar inte hur folk vågar luras så här?
Nu när vi lever i internet tiden, rykten sprids fort!!
fulingbusen

Post by fulingbusen »

nej, det är inte klokt!

Ryktet är ju bland det viktigaste man har om man säljer grejer! Det verkar ni på PPF ha hajat

Ang. den där Jonas rosengren så vet jag inte om han tillhör grottköping eller ej än så jag vill inte ge dom dåligt rykte innan jag vet sanningen. Om han gör det så ska jag göra allt för att hänga ut dom. Samma sak med Robert med M3 grejerna, jag hoppas på att få fronten så fort som möjligt. Förhoppningsvis så har han bara tagit på sig för mycket jobb
Brox

Post by Brox »

han robert verkar vara rätt halvseriös då han påstår att firman finns i malmö och jag kunde få komma och inspektera inann köpet...detta känns självklart väldigt tveksamt när man själv är så nära på att göra en beställning utav honom...
Kristian Brozinic

________
/________\
|OO=00=OO|
|**********|
Ticco

Post by Ticco »

fulingbusen wrote:nej, det är inte klokt!

Ryktet är ju bland det viktigaste man har om man säljer grejer! Det verkar ni på PPF ha hajat

Ang. den där Jonas rosengren så vet jag inte om han tillhör grottköping eller ej än så jag vill inte ge dom dåligt rykte innan jag vet sanningen. Om han gör det så ska jag göra allt för att hänga ut dom. Samma sak med Robert med M3 grejerna, jag hoppas på att få fronten så fort som möjligt. Förhoppningsvis så har han bara tagit på sig för mycket jobb

Han har inget med Grottköping att göra :!:
http://www.garaget.org/Ticco-GBG" onclick="window.open(this.href);return false;
fulingbusen

Post by fulingbusen »

Så, nu har jag äntligen fått fronten. Det var ingen vidare kvalitet men duger som mall för fortsatt bearbetning :?

Blir till att styva upp den samt rikta den då den inte är rak för fem öre

Image
bemmerfanatic

Post by bemmerfanatic »

så nå ut som et dårlig arbeid men.. håper ikke du betalte store summer for den..
E34 rules!!!;-) alle kan det når de har lært det;-)
tobbe tlrecond

Post by tobbe tlrecond »

Tur man inte har köpt en sån spoiler.han dom inte änns skära till kanterna på den.och inga fästen.
Jag köpt en JB frånt till min 855 från stylingkompaniet och det var åxo rena skiten men den hadde dom iallafall kantskurit.jag sålde den vidare direkt.men man får vad man betalar för :wink:
fulingbusen

Post by fulingbusen »

Att det inte var fästen på den gör ingenting men att den var sned och lite glasfiberväv var tråkigt. Å andra sidan så är det inte sååå jobbigt att fixa till den. Fast allt tar ju tid
Mattias

Post by Mattias »

jag har köpt ett evo 3 kitt som "peggen" gjort, riktigt fint gjutet, bra passform tillochmed, nån som vill ha numret har jag kvar det. :D
Post Reply