Har 10.5" M/T street däck som är i bra skick. Fälgarna kommer åka med bilen då dom är custom.robert wrote:hade du några e34 fälgar med slicks över isf ? et street?
Det handlar inte om att bygga färdigt, det handlar om nya planer och full följa tidigare planer. E30in skulle / kan fortfarande bli en as grym gat bil.Mirre wrote:
Sluta nu! Köp ingenting av Peppe, tvinga han till att bygga färdigt istället!
Peppe: Bygg en snik turbo som du kan leka under tiden projektet vilar, sälj inte den!
Snik turbos är inte min melodi, får ju åka Shot gun med flp och skruva i hans 2.7:a så jag klarar mig

Pelle om du bara visste =)bmw_pelle wrote:Vad ska du då ha för bil om inte en e30
Du menar byt projekt och åk fortast =)Ripper wrote:har en "bad feeling" att de skall bli nått jänke skräp?=)
Bygg klart och åk fort som attan istället....
Ja, det blir fetare saker. Är lite smått deppig då mitt breddar concept inte fick vara i fred längre än att jag skulle hunnit ut med bilen, även om jag stal idén, eller Bead lock visade mig bilder och tippsade mig. Nåväl.Fear This wrote:fyfaaaan peppe!! ska du sälja fetingen ere bäst att du har nåt ruskigt manligt på g annars blire sura miner här kan ja lovavill se dej ratta e30´n fort fortare fortast på strippen
//worre
e peppe hemlig om va han har för sej så får du fan gola, ja e nyfiken som satan på va han har för planer på g
Snyt snyt