jeppan wrote:ställ upp bränsle-trycket och några extra kallstartsventiler på tryckvakter så kan du ladda de utan problem med fast tändning också givetvis.
jeppan wrote:ställ upp bränsle-trycket och några extra kallstartsventiler på tryckvakter så kan du ladda de utan problem med fast tändning också givetvis.
jeppan wrote:ställ upp bränsle-trycket och några extra kallstartsventiler på tryckvakter så kan du ladda de utan problem med fast tändning också givetvis.
tja.. vet att många byter till 535lmm men är de nån som vet om dom använder samma register på den som på t.ex 325ans lmm så att databoxen uppfattar de rätt?
egnesund wrote:tja.. vet att många byter till 535lmm men är de nån som vet om dom använder samma register på den som på t.ex 325ans lmm så att databoxen uppfattar de rätt?
egnesund wrote:tja.. vet att många byter till 535lmm men är de nån som vet om dom använder samma register på den som på t.ex 325ans lmm så att databoxen uppfattar de rätt?
Ja man byter till 325ans "kort"...
Hur blir det om man använder 535:ans lmm och 325:ans kort när man kör org och ska besikta funkar det?
jeppan wrote:ställ upp bränsle-trycket och några extra kallstartsventiler på tryckvakter så kan du ladda de utan problem med fast tändning också givetvis.
Kallstartsventiler på tryckvakter?
bona trim ab
Bona trim? Förstår inte vad han menar.
kallstarts ventiler står öppna hela tiden när dom får ström och dom är enkla att smida dit på ett tryckrör... därför sätter man dit sådana......
jeppan wrote:ställ upp bränsle-trycket och några extra kallstartsventiler på tryckvakter så kan du ladda de utan problem med fast tändning också givetvis.
Kallstartsventiler på tryckvakter?
bona trim ab
Bona trim? Förstår inte vad han menar.
kallstarts ventiler står öppna hela tiden när dom får ström och dom är enkla att smida dit på ett tryckrör... därför sätter man dit sådana......