Chrille. Det är min tanke att börja med orginalsprut samt spridare

För att sedan lägga till ett enkelt till läggssprut med bara en spridare, typ en PIC 5'a och sedan uppdatera vart efter.
Vart de hela slutar beror väll mest på hur tunn plånkan är.
Men som sagt, jag vill försöka visa i bilder å text vad varje liten pryl har för faktisk inverkan på motorkaraktären.
Inte bara effekt mässigt utan även körbarheten, det finns många som vill ha en bra, rolig, underhållande och pålitlig motor i sin vardags bil.
Å då kanske det inte är så lockande att peta ner ett 700 hästars motormonster. Specielt inte om man varje morgon och kväll tillbringar typ 30min. i bilkö åt vardera håll
Tanken är att sporra och visa olika sätt att få en kul å körbar maskin, som man skälv ganska enkelt kan spika ihop utan att bli ruinerad.
Hade ja haft stålar

å ett garage

så skulle jag även velat testa olika eftermarknadssprut.
Men de får räcka med att testa ut ett system, vilket kan jag inte svara på i dagsläget tyvärr.
Nääää... Nu får ja sluta babbla en massa strunt, å gå och lägga mej i stället.
Så jag orkar skruva vidare å lägga upp söndagens bilder på TurboÄventyret.
Hoppas du förstår vad jag skrivit nu bara Chrille

, ja e så trött så ja vet inte riktigt skälv faktiskt.
Hade gött //Tobbe P