Må til ppf og mappe motoren når de får klar bremseutstyr....

Bilen min skal se ganske orginal ut utenpå, det er i allefall tanken... ulv i fåreklær

Innsprut/tenning:
* Haltec E6K datasprut/tenning
* WasteFire tenning (3 stk dobble coiler)
* 3 bar map sensor
* Aeromotive justerbar bensintrykksregulator
* 6 stk Siemens dyser, 599ccm @ 3bar
* 2 stk Bosch 984 bensinpumper (rekker til ca 1000hk)
* Catch tank for bensin i reservehjulsbrønn
* Spesiallaget alu fuelrail med AN-6 tilkoblinger og slanger
Motor:
* Fabrikkny orginal BMW topp, portet av PPF
* Sveiste vannkanaler i topp av PPF
* Kraftige ventilfjærer og retainers
* Emen 300/300 grader turbokam, 12.3 mm løft
* DBilas Dynamics justerbart kamdrev
* ARP studs toppbolter
* Oringet BMW M20B25 motorblokk, 84mm borring
* Smidd veiv fra m21, 81mm slanglengde
* Hprofil stålråder 130mm
* Smidde JE Racing lavcompstempler, komp. forhold 8:1
* Balansert veivparti
* Vektjusterte råder og stempler
* PPF Forsterkningsplate i bunn av motor
Turbo/grenrør/Intercooler/Innsug:
* 6-1 Grenrør, laget i syrefast rustfritt, polert
* Turbonetics T-62 turbo m/kjeramiske kulelager. Polert hus
* Turbonetics Racegate wastegate
* TurboXS High Performance dualstage boost controller
* Spesiallaget "as large as possible" intercooler, High Flow
* Spesiallaget alu innsug
* Wilson 80mm spjeldhus
* PPF 50mm dumpventil
Drivlinje:
* Forsterket Sachs 618 trykkplate
* 4 puck sinterlamell
* ZF M3 E36 girkasse
* Hardyskive fra M5 3.8l
* Mellomaksel fra 325E
* M3 25% diffbrems, 3.25 utveksling
Understell:
* H&R Coilover kit, høydejusterbart
Bremser:
* Wilwood 345mm skiver
* Wilwood SuperLite IIA kalipere
* Stålomspunnede slanger



