ja ok, takk for svar!
Jeg har mellom 350 og 400 WHP vil jeg tro.
Er kanskje ikke mer enn 350, har ikke bremset den. Får prøve å gjøre det til sommeren.
Jeg har 3,64 utveksling, original m20b25 girkasse.
Men den går ikke slik din gjør Nisse Järnet, den er ikke like rask.
300km/h kan inte va nå större problem med en e30? Med rätt utväxling och växellåda, dock krävs de ju lite effekt för att kunna göra de utan o ha mil av raksträcka
Min e30 med 6-700whp gör ju mätarn ut på ett kick (250-270? ej uppmätt) med getraglåda och 3,73 så med en diff med lägre utväxling så känns inte 300 som ett problem.
e34 har ju betydligt mer vikt att dra på så det känns ju som att oavsett behöver du mer effekt?
e34 er tyngre, men i høy fart har vekten nesten null betydning.
Det er kun luftmotstand man prøver å overvinne... Og tror e34 har bedre drag coefficient enn e30, som ser ut som en pappeske
600 WHP er en helt annen situasjon en det jeg har, er ikke sikkert jeg har så veldig mye mer enn ca 350 whp. og da går det tråere og tråere i hastigheter over 220-230. ¨
Jeg bruker "lang" tid for å komme meg fra 230 og opp til 250
hei, prøvde i går og den gjør greit 240 i oppoverbakke, så det går ganske greit opp dit. Da stopper speedometeret.
Har 3,64 diff.
Holset hybrid mellom hx35 og hx 40. modell HE-ett-eller-annet. Kompressor: 60mm/86mm inducer exducer,
eksos: 70mm/60mm, 14cm^2 eksoshus. Jeg mener selv at denne turboen ikke er så liten til 2,7 liters motor?
Men utväxlingen är alldeles fel för att köra fort, testa 2.65 så ska du få se på grejer
va sitter det i för bil? till 210 pratar vi om nu va?
Jag är inte en komplett idiot, det fattas vissa delar
07 köpte 520IA -85
11 det spårar ur
13 äntligen Bromsad 567hp och 612nm
14 MaxECU 601 whp och 2 topplocks-ras
15 M50B32 - Sista försöket.
Projekt: http://server.pure-pf.com/phpBB/viewtopic.php?t=49579" onclick="window.open(this.href);return false;