Arg invandrare som inte fick köpa bil :) NY mix, sista sida!

Diskutera det som inte passar in i de övriga forumen.

Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis

Linus

Post by Linus »

hahahahahhahahahahah fy fan vad störda ni e :lol: :lol: tack nu e min dag räddad
TEAM KSG RACING
Turbo Tarzan

Post by Turbo Tarzan »

Johnny wrote:
Turbo Tarzan wrote:Jobbarpolarna blev som sagt glada :D
Typ alla har den som ringsignal på jobbet nu så det vrålar "HALLÅ JÄ**A IDIOT" överallt. Till och med chefen har den som signal. Kul att man kan glädja så många med någons ilska!! ........Helskön babbing......

Vart jobbar du? :wink:

Jobbar på en svets och smidesverkstad strax utanför Mariestad som heter Anderssons Svets och Montage. Är ca 15 anställda och jag jobbar enbart med rostfritt och licenssvets. Kul att ha sådan erfarenhet i bakfickan, men nu är det nog snart dax för snickarlivet igen :wink:
Du då??
ragge_c

Post by ragge_c »

Turbo Tarzan wrote:
Johnny wrote:
Typ alla har den som ringsignal på jobbet nu så det vrålar "HALLÅ JÄ**A IDIOT" överallt. Till och med chefen har den som signal. Kul att man kan glädja så många med någons ilska!! ........Helskön babbing......

Jobbar på en svets och smidesverkstad strax utanför Mariestad som heter Anderssons Svets och Montage. Är ca 15 anställda och jag jobbar enbart med rostfritt och licenssvets. Kul att ha sådan erfarenhet i bakfickan, men nu är det nog snart dax för snickarlivet igen :wink:
Du då??

då e det dig man ska prata med om man vill ha tag på rf billigt ? :)
peppe
Moderator

Post by peppe »

Haha, denna kille kommer bli känd i hela Svea Rike :D :D
BMW_Steff

Post by BMW_Steff »

Hur gör man för att få den nedladdad :D
_Kalle_

Post by _Kalle_ »

BMW_Steff wrote:Hur gör man för att få den nedladdad :D

högerklicka /spara som :)
Franke

Post by Franke »

Klockren mix :)
Har den också nu som ringsignal :P
micko

Post by micko »

samma här :D
//micko\\
jessejens

Post by jessejens »

jaha... å "sånna där" tycker inte reinfeldt(stavning?) att vi har nog av i sverige????? :roll:
Team Dennix!
Turbo Tarzan

Post by Turbo Tarzan »

ragge_c wrote:
Turbo Tarzan wrote:
Johnny wrote:

Du då??

då e det dig man ska prata med om man vill ha tag på rf billigt ? :)

Tror grabbarna som styr på kneget köper för halva list-priset, vissa delar har dom upp till 80% rabatt på, jag köper för gratis :D Har precis smidit ihop ett plenum i syrafast (316L, 2348) och det kostade bara blod och svett. Är helt ok men baksidan av det hela är att vi jobbar som svin just nu. Ca 20 timmar övertid och helger. Så detta är en liten bonus kan man säga. Men visst kan man köpa billigt :wink:
Post Reply