Arg invandrare som inte fick köpa bil :) NY mix, sista sida!
Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis
- Turbo Tarzan
Johnny wrote:Turbo Tarzan wrote:Jobbarpolarna blev som sagt glada
Typ alla har den som ringsignal på jobbet nu så det vrålar "HALLÅ JÄ**A IDIOT" överallt. Till och med chefen har den som signal. Kul att man kan glädja så många med någons ilska!! ........Helskön babbing......
Vart jobbar du?
Jobbar på en svets och smidesverkstad strax utanför Mariestad som heter Anderssons Svets och Montage. Är ca 15 anställda och jag jobbar enbart med rostfritt och licenssvets. Kul att ha sådan erfarenhet i bakfickan, men nu är det nog snart dax för snickarlivet igen
Du då??
Turbo Tarzan wrote:Johnny wrote:Turbo Tarzan wrote:Jobbarpolarna blev som sagt glada
Typ alla har den som ringsignal på jobbet nu så det vrålar "HALLÅ JÄ**A IDIOT" överallt. Till och med chefen har den som signal. Kul att man kan glädja så många med någons ilska!! ........Helskön babbing......
Vart jobbar du?
Jobbar på en svets och smidesverkstad strax utanför Mariestad som heter Anderssons Svets och Montage. Är ca 15 anställda och jag jobbar enbart med rostfritt och licenssvets. Kul att ha sådan erfarenhet i bakfickan, men nu är det nog snart dax för snickarlivet igen
Du då??
då e det dig man ska prata med om man vill ha tag på rf billigt ?
- Turbo Tarzan
ragge_c wrote:Turbo Tarzan wrote:Johnny wrote:Turbo Tarzan wrote:Jobbarpolarna blev som sagt glada
Vart jobbar du?
Du då??
då e det dig man ska prata med om man vill ha tag på rf billigt ?
Tror grabbarna som styr på kneget köper för halva list-priset, vissa delar har dom upp till 80% rabatt på, jag köper för gratis Har precis smidit ihop ett plenum i syrafast (316L, 2348) och det kostade bara blod och svett. Är helt ok men baksidan av det hela är att vi jobbar som svin just nu. Ca 20 timmar övertid och helger. Så detta är en liten bonus kan man säga. Men visst kan man köpa billigt