Moderators: purepfcom, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis, Pimplaren
Jobbar på en svets och smidesverkstad strax utanför Mariestad som heter Anderssons Svets och Montage. Är ca 15 anställda och jag jobbar enbart med rostfritt och licenssvets. Kul att ha sådan erfarenhet i bakfickan, men nu är det nog snart dax för snickarlivet igenJohnny wrote:Vart jobbar du?Turbo Tarzan wrote:Jobbarpolarna blev som sagt glada![]()
Typ alla har den som ringsignal på jobbet nu så det vrålar "HALLÅ JÄ**A IDIOT" överallt. Till och med chefen har den som signal. Kul att man kan glädja så många med någons ilska!! ........Helskön babbing......
då e det dig man ska prata med om man vill ha tag på rf billigt ?Turbo Tarzan wrote:Jobbar på en svets och smidesverkstad strax utanför Mariestad som heter Anderssons Svets och Montage. Är ca 15 anställda och jag jobbar enbart med rostfritt och licenssvets. Kul att ha sådan erfarenhet i bakfickan, men nu är det nog snart dax för snickarlivet igenJohnny wrote:Vart jobbar du?Turbo Tarzan wrote:Jobbarpolarna blev som sagt glada![]()
Typ alla har den som ringsignal på jobbet nu så det vrålar "HALLÅ JÄ**A IDIOT" överallt. Till och med chefen har den som signal. Kul att man kan glädja så många med någons ilska!! ........Helskön babbing......
Du då??
Tror grabbarna som styr på kneget köper för halva list-priset, vissa delar har dom upp till 80% rabatt på, jag köper för gratisragge_c wrote:då e det dig man ska prata med om man vill ha tag på rf billigt ?Turbo Tarzan wrote:Jobbar på en svets och smidesverkstad strax utanför Mariestad som heter Anderssons Svets och Montage. Är ca 15 anställda och jag jobbar enbart med rostfritt och licenssvets. Kul att ha sådan erfarenhet i bakfickan, men nu är det nog snart dax för snickarlivet igenJohnny wrote: Vart jobbar du?
Du då??