M3e30 touring turbo mappad
Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis
Re: M3e30 touring turbo
Har hänt lite på sistone. Hade några brukar med plastidip och har aldrig provat det så nyfikenheten tog över så jag kunde inte låta bli
Ärtan har även sett över mappen vilket resulterade i 644whp o 818wnm. Tyvärr så var det kraftiga vibrationer i drivlinan så nu står den uppallad i garaget i väntans tider på en ny sveakardan. När jag skulle denomtera den gammla så upptäckte jag att tråget läckte någonstans men hittade ingen spricka så det fick bli ett nytt tråg. Orkade inte svetsa om det nya så jag ändrade till m50 lut igen. Blev skapligt trångt på avgasidan men allt fick plats
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Ärtan har även sett över mappen vilket resulterade i 644whp o 818wnm. Tyvärr så var det kraftiga vibrationer i drivlinan så nu står den uppallad i garaget i väntans tider på en ny sveakardan. När jag skulle denomtera den gammla så upptäckte jag att tråget läckte någonstans men hittade ingen spricka så det fick bli ett nytt tråg. Orkade inte svetsa om det nya så jag ändrade till m50 lut igen. Blev skapligt trångt på avgasidan men allt fick plats
Re: M3e30 touring turbo 644whp
Imponerad av allt ting plöjde igenom hela tråden i ett bräde nu!
En fråga vart f*n hittar du alla m inredningar i skinn? tycker jag letar och lägger ut trådar överallt utan framgång.
någon utländsk sida undantag ebay?
Mvh Jesper
En fråga vart f*n hittar du alla m inredningar i skinn? tycker jag letar och lägger ut trådar överallt utan framgång.
någon utländsk sida undantag ebay?
Mvh Jesper
De flesta har jag faktiskt hittat här på ppf. Gäller bara o vara snabb när de väl dyker upp
Oj här var det länge sen jag uppdaterade[FACE WITH TEARS OF JOY] har hänt lite i vinter iaf. Nyrenoverad skottsäker bakvagn med sviktstålsaxlar har hittat dit. Fronten ombyggd så den ska vara smidigare att plocka av. Nytt svart innertak. Lackade om i azurite black metallic. Tyvärr så blev det något knas med klarlacken då den inte ens härdade på vissa ställen så den står nu nerslipad igen o ska få ny färg om en vecka eller två. 18" bbs style 5 har fixats. 9" fram o 10" bak
Kör du garagelack på denna bil???!!!
Mobil: o701-812737
M2C+
M3e46 SMGII
V90CC
XC70II D4
M2C+
M3e46 SMGII
V90CC
XC70II D4
Inte nu. Det är bortlämnat till en riktig lackare
Då har det hänt lite till. Lackad o klar. Ärtan trollade fram lite mer pulver efter vinters uppgraderingar. Alldeles lagomt med effekt nu[THUMBS UP SIGN]
Re: M3e30 touring turbo mappad
Trevligt! Är det med 6266? Org iv kammar?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Japp det är en 6266. Kör med dubbla insugskammar. Vill inte ha vassare kammar heller
Ok, vilket avgashus har du?
kör ar 0.82. kör v-band in