M3e30 touring turbo mappad
Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis
M3e30 touring turbo mappad
Var o hämtade henne igår. Är en ix. Tanken är att regga den med turbo o bur Kommer troligvis bli ganska standard prylar. Kommer nog att bli en oöppnad m50b25.
Sker som är beställda/finns
s50 spjällhus som är anpassat till m50
Sc5862
1200cc borsch motorrsport spridare
50mm ppf dump
2x dw soppapumpar
ic
precision 46mm wg
618 platta
4-puckad sinter
xyz coilovers
"hella black"
Kommer även att bli en uppsättning skalstolar o bur. Ix breddarna o kjolarna kommer att försvinna så om någon är sugen på dom så är det bara att hojta till
Håller på o läser så mycket jag kan om avestabreddning. Någon som har tagit bilder under tiden ni har breddat? Skulle vara bra med lite tips o trix känner jag
Sker som är beställda/finns
s50 spjällhus som är anpassat till m50
Sc5862
1200cc borsch motorrsport spridare
50mm ppf dump
2x dw soppapumpar
ic
precision 46mm wg
618 platta
4-puckad sinter
xyz coilovers
"hella black"
Kommer även att bli en uppsättning skalstolar o bur. Ix breddarna o kjolarna kommer att försvinna så om någon är sugen på dom så är det bara att hojta till
Håller på o läser så mycket jag kan om avestabreddning. Någon som har tagit bilder under tiden ni har breddat? Skulle vara bra med lite tips o trix känner jag
Last edited by jorgen on 03 Jul 2016, 12:08, edited 7 times in total.
Re: 325 e30 senaste offret
Vafan! Är den nylackad eller?
M3E30 - S50B30 PTE 7675 1055whp@330kPa
10.04 227km/h@1,1bar
10.04 227km/h@1,1bar
spara breddarna och släng på mtech 2 på sidorna oxå
ser hel grymt ut
ser hel grymt ut
pm om det är nått
Gjorde en snabbvaxning på den ang breddarna så ska de bort o på med m-tech II paneler o kjolar i stället
mina bilder som peppe la upp på sävar forumet borde ju finnas kvar! annars är du välkommen att ringa ang avesta breddningen!
E30 318is Isbilen 12.44/181km best topspeed 181km såld!!
E30 320 Silvermissilen 10.36/239km best topspeed 241km såld!!
Rille 0046-706569535
E30 320 Silvermissilen 10.36/239km best topspeed 241km såld!!
Rille 0046-706569535
KKR-Rille wrote:mina bilder som peppe la upp på sävar forumet borde ju finnas kvar! annars är du välkommen att ringa ang avesta breddningen!
Den tråden verkar vara borttagen tyvärr
Kommer bli kanon men varför ska du jämt ha dragkrok på alla dina rejsbilar
Peter AK
Tokyo / Stockholm
Special thx to Mr J and Micke B
Bruksbil 12.7s, Lekbil 10.70s, Racebil ?.?s
Tokyo / Stockholm
Special thx to Mr J and Micke B
Bruksbil 12.7s, Lekbil 10.70s, Racebil ?.?s
///Peter wrote:Kommer bli kanon men varför ska du jämt ha dragkrok på alla dina rejsbilar
He he det lyckas jag med ofta kommer dock att ryka på denna
Har börjat med lite kaross jobb. Skönt att slippa börja med o laga rost:)
Har börjat med avestabreddningen. Blir 38mm på varje sida på Västersidan är det uppunktat o klart
Har börjat med avestabreddningen. Blir 38mm på varje sida på Västersidan är det uppunktat o klart
Var iväg i torsdags kväll o hämtade en 320 touring -89. Knappast någon skönthet men den har det mesta som jag behöver.
Gjorde ett ryck i garaget o rev ur motor o låda mm ur touringen, lycket lättare att komma åt mäta o kapa i fjädertornen utan motorn i
vips så är min ix ombyggd fram till rwd front
Jag ska behålla startmotor, svänghjul, framvagnen, rattstången. Finns ju en del saker kvar som sportstolar i mörkt tyg dock är förarstolen sliten men passargerarstolen är i fint skick, m20b20 o låda, instrumentpanel. Intrumenthus, strålkastare, dörrsidor mm så om någon behöver något så hojta till
Gjorde ett ryck i garaget o rev ur motor o låda mm ur touringen, lycket lättare att komma åt mäta o kapa i fjädertornen utan motorn i
vips så är min ix ombyggd fram till rwd front
Jag ska behålla startmotor, svänghjul, framvagnen, rattstången. Finns ju en del saker kvar som sportstolar i mörkt tyg dock är förarstolen sliten men passargerarstolen är i fint skick, m20b20 o låda, instrumentpanel. Intrumenthus, strålkastare, dörrsidor mm så om någon behöver något så hojta till
Då har man löst bromsfrågan fram Var idag o hämatde en uppsättning ok, skivor, o belägg från en covette c5 z06
- Robin Olivi
Såg ju jäkligt fräsch ut. Skönt med ett sådant utgångsobjekt.
AKA Oliven
http://www.conrit.se Fräsning och svarvning. Gilla oss på Facebook http://www.facebook.com/Conrit" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.conrit.se Fräsning och svarvning. Gilla oss på Facebook http://www.facebook.com/Conrit" onclick="window.open(this.href);return false;
De har bara gått i LA i 2år. Finns inte en tedens till errision på aludelarna
Du har inga flera bilder på breddningen? eller är sugen på att berätta var du snittar? måste bredda min med för att få plats med nya hjulen...
tyvärr inte fler bilder. jag snittade upp hela hjulhuset, längs tröskeln o upp till listen även baljan o upp till bakljuset. Kan säkert gå med mindre också men eftersom jag ska köra med M-tech 2 kjolar o paneler så är det inget som kommer att synas
Sv: 325 e30 senaste offret
Ingen erigering alls på två år?
M3E30 - S50B30 PTE 7675 1055whp@330kPa
10.04 227km/h@1,1bar
10.04 227km/h@1,1bar
Jag har inte sett något Men det ju ganska torrt o karlifornien så det kanske inte är så konstigt