I-beemer

Här diskuterar vi motorer och kringutrustning.

Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis

Post Reply
larzzon_
Posts: 76
Joined: 20 Aug 2014, 02:15

I-beemer

Post by larzzon_ »

Någon för vs nackt delar med I-bimmer?

Håller dom för mycket effekt?

Inte sett så många i Sverige som kör med dom

Vs USA varför är det så?

Mvh
User avatar
cerveza
Posts: 1763
Joined: 22 Mar 2006, 22:46
Location: Åstorp

Re: I-beemer

Post by cerveza »

larzzon_ wrote:Någon för vs nackt delar med I-bimmer?

Håller dom för mycket effekt?

Inte sett så många i Sverige som kör med dom

Vs USA varför är det så?

Mvh
H profil är billigare att tillverka och räcker till 99% av användarna. Men om man leker med tanken och har två stakar i samma material och samma vikt så är I profil starkare.
Inventor of ANAL GAPING.

BMW 525 24v Turbo 588hk 722nm
Fiat Uno Turbo 452hk 550nm
Vippeknallare 2,7:a 550hk
Nissan 200 460hk

Mattias Jönsson 076-8415826 PSI Motor.
larzzon_
Posts: 76
Joined: 20 Aug 2014, 02:15

Re: I-beemer

Post by larzzon_ »

ok låter bra då! :D en fråga till då! dom flesta h-stakar kina är juu specade till 800hk hur görs den specningen är det per stake?
för spelar juu ingen roll om det är till en 4a eller en 6 dom skriver juu 800 ändå :?
mr_z
Posts: 766
Joined: 19 Aug 2008, 13:53
Location: gävle

Re: I-beemer

Post by mr_z »

150 per stake har jag läst
bmw e34 m5
bmw e28 m535 m50 turbo
bmw e91 325xi
peter sund-lundblad
073-8389177
User avatar
Silverboy
Posts: 1568
Joined: 01 Mar 2008, 22:20
Location: Moss / Norge

Re: I-beemer

Post by Silverboy »

dom är vel specade till 800 fordi nån annan firma har skrivit 800... (kina stake från kinatuningprylar.com typ produkt och firma altså)

internett er bra på "Ctrl+c Ctrl+v"
-Bård_Jørgensen-
-Norge-
+47-908 80 757
Post Reply