Någon för vs nackt delar med I-bimmer?
Håller dom för mycket effekt?
Inte sett så många i Sverige som kör med dom
Vs USA varför är det så?
Mvh
I-beemer
Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis
Re: I-beemer
H profil är billigare att tillverka och räcker till 99% av användarna. Men om man leker med tanken och har två stakar i samma material och samma vikt så är I profil starkare.larzzon_ wrote:Någon för vs nackt delar med I-bimmer?
Håller dom för mycket effekt?
Inte sett så många i Sverige som kör med dom
Vs USA varför är det så?
Mvh
Inventor of ANAL GAPING.
BMW 525 24v Turbo 588hk 722nm
Fiat Uno Turbo 452hk 550nm
Vippeknallare 2,7:a 550hk
Nissan 200 460hk
Mattias Jönsson 076-8415826 PSI Motor.
BMW 525 24v Turbo 588hk 722nm
Fiat Uno Turbo 452hk 550nm
Vippeknallare 2,7:a 550hk
Nissan 200 460hk
Mattias Jönsson 076-8415826 PSI Motor.
Re: I-beemer
ok låter bra då! en fråga till då! dom flesta h-stakar kina är juu specade till 800hk hur görs den specningen är det per stake?
för spelar juu ingen roll om det är till en 4a eller en 6 dom skriver juu 800 ändå
för spelar juu ingen roll om det är till en 4a eller en 6 dom skriver juu 800 ändå
Re: I-beemer
150 per stake har jag läst
bmw e34 m5
bmw e28 m535 m50 turbo
bmw e91 325xi
peter sund-lundblad
073-8389177
bmw e28 m535 m50 turbo
bmw e91 325xi
peter sund-lundblad
073-8389177
Re: I-beemer
dom är vel specade till 800 fordi nån annan firma har skrivit 800... (kina stake från kinatuningprylar.com typ produkt och firma altså)
internett er bra på "Ctrl+c Ctrl+v"
internett er bra på "Ctrl+c Ctrl+v"
-Bård_Jørgensen-
-Norge-
+47-908 80 757
-Norge-
+47-908 80 757