Nisse Järnet wrote:Är det bara comportsanslutning till dator som gäller, eller finns USB också?
finns adapter och jag köpte det MEN det jävlas bara då man ska föra mappen till autronicen...det kommer massa fel osv så om du köper en bärbar så rekomenderar jag starkt att köpa en gammal som har com port
Bmwandreas wrote:Japp det blir sekventionellt, men wastefire fast med spolar för varje cylinder.
Vi mappar. Har även dyno snart...
Varför blir det bara wastefire fast man kör med separata spolar med inbyggt steg i varje spole?
Eftersom det är 3 tändkanaler ut.
Hmm..de finns fyra
Men man använder dock bara 3 av dom givetvis. Fråga kolon, varför har dom inte fler? Och sen undrar jag de me, finns det USB nu eller måste man fortfarande jaga reda på världens-äldsta-dator för att koppla upp sig?
Hmm..Var det inte Autronic som var überöverlägset alla andra styrsystem,....I think not.
Bmwandreas wrote:Japp det blir sekventionellt, men wastefire fast med spolar för varje cylinder.
Vi mappar. Har även dyno snart...
Varför blir det bara wastefire fast man kör med separata spolar med inbyggt steg i varje spole?
Eftersom det är 3 tändkanaler ut.
Hmm..de finns fyra
Men man använder dock bara 3 av dom givetvis. Fråga kolon, varför har dom inte fler? Och sen undrar jag de me, finns det USB nu eller måste man fortfarande jaga reda på världens-äldsta-dator för att koppla upp sig?
Hmm..Var det inte Autronic som var überöverlägset alla andra styrsystem,....I think not.
Nisse Järnet wrote:Har ju en ny så det känns lite drygt att tjacka en till =P Men aja, får väl se hur man löser det =P Får väl konka ut stationära datorn ist
Funkar bra med USB adapter. Om man har rätt fabrikat iaf
Nisse Järnet wrote:Har ju en ny så det känns lite drygt att tjacka en till =P Men aja, får väl se hur man löser det =P Får väl konka ut stationära datorn ist
Funkar bra med USB adapter. Om man har rätt fabrikat iaf
Härligt, datanörd som man är vill man helst inte veta av COM-portar längre hehe Vilket fabrikat är det man ska ha då?
Audi S5 B8 4.0t
E30 325ix M50 turbo 840awhp 7 speed DCT.
M50 764whp @ 1.7 bar.
M20 675whp @ 2.2 bar.
Bmwandreas wrote:Vi kan skicka mitt om du har väldigt bråttom. Annars är det ca 2 dagar.
näe har inte så jättebrått tänkte bara höra så det inte är flera månader i leveranstid går det att boka en tid i dynapacken åxå snart eller ni kanske inte har fått hem den än? mvh Andreas