takk den går godt nå lader 1.4 bar på 95okt, men den er ganske seg med den store turboen , fordelen er vel at den er snill med drivline/motor. blir gøy og se hva jeg får med racefuel
lader ca 0,4bar ved ca 3500 rpm og 1,25bar ved 6000rpm, er ikke justert fint enda, får for mye bensin men når den blir finjustert så regner jeg med at den blir litt bedre
goood lyd er det i alle fall nå
Jag är inte en komplett idiot, det fattas vissa delar
07 köpte 520IA -85
11 det spårar ur
13 äntligen Bromsad 567hp och 612nm
14 MaxECU 601 whp och 2 topplocks-ras
15 M50B32 - Sista försöket.
Projekt: http://server.pure-pf.com/phpBB/viewtopic.php?t=49579" onclick="window.open(this.href);return false;
Jeg har ikke bestilt meg time enda, blir vel i løpet av høsten.
Tror jeg skal til ppf har faktisk lyst til og kjøre den for egen maskin dit hehe. Kanskje jeg må ta toget hjem igjen , hva tror du andreas a?
det vet jeg ikke enda... da jeg leste på forumet ang forskjellige ic, "bar and plate" og "tube and fine" så bestemte jeg meg for og bytte ut min til tube and fine. ppf hadde ikke ny på lager men heldigvis så hadde andreas b en brukt liggende
den ble bedre for den ladder mere og får for mager blanding nå.
mangler bare og få i racefuel så er det bare og bestille time
jeg sjønner ikke den teoretiske forskjellen på tube/fin vs bar/plate
ser jo veldig likt ut, kan ikke sjønne att dette kan ha noen effekt i det heletatt.
Det er jo forskjell på disse, er litt større kanaler og en del grovere innmat, jeg ser jo stor forskjell på ladetrykk og bedre respons og det er godt nok bevis for meg.
skal bremse bilen på tirsdag, gleder meg og se forskjellen, er ikke sikkert det blir så stor forskjell men jeg blir fornøyd bare jeg får over 800whp på rundt 2,3bar. nå skal den bremses med Q16 på tanken.
da har jeg vært i benken hos tuningsenteret dieselpower igjen bilen fungerer meget bra nå, eneste jeg skal gjøre i vinter er og montere elektrisk vannpumpe da den originale ikke klarer og sirkulere nok,(merkelig at bmw fabrikken i 1986 ikke tok høyde for at den skal kunne yte rundt 950hk ) måtte holde motoren på 2000rpm etter hvert drag for at den ikke skulle koke.