Har inte hänt så mycket med bilen på ett tag igen, Har haft ångest och velat fram och tillbaka om hur jag ska göra med skärmbreddningen...
Har helsvetsat samt grovriktat upp vänster framskärm så den är i princip klar för spackling och lack senare
Vart ganska nöjd med resultatet ändå, men är sjukt mycket jobb för att få det bra, så har börjat fundera på om man skulle slopa dessa nu och köra med några add-on breddare typ istället, typ dessa:
http://badassparts.se/abw-design-univer ... ddare.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Spar sjuukt mycket tid om man skulle köra med såna, hö. framskärm är väl inte såå långt borta från klar egentligen, men kruxet är ju det att jag måste till med en likadan breddning bak för att det ska se vettigt ut, och går jag och kapar i dom så passerar jag så att säga "point of no return" och blir tvungen att verkligen få till dom.
Framskärmarna är ju lätta att byta ifall det går åt h-vete, bak är det lite tjorvigare :/
Känner att det börjar vara nog stressigt att få ihop resten av bilen som det är så överväger nästan "plastbreddare" nu iaf.
Blir ju kanske inte lika orginellt och stilrent, men som sagt spar tid nå jävulskt just nu.