Har rensat lite och ska väl i med bur..
Sedan finns väl det att låta motorn få mera effekt än 600whp..
Vi får se !
Ang bygga motor och allt vad det är så kostar det om du ska göra det seriös hur du än vrider och vänder på det

Moderators: purepfcom, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis, Pimplaren
Okej, ja bur är ju inte fel om man ska busa med bilen, man vet ju aldrig..TreLingon wrote:Ja den är i bra skick
Har rensat lite och ska väl i med bur..
Sedan finns väl det att låta motorn få mera effekt än 600whp..
Vi får se !
Ang bygga motor och allt vad det är så kostar det om du ska göra det seriös hur du än vrider och vänder på det
Haha fan humor att du skrev här just nu, satt förmodligen och skrev ett inlägg i din byggtråd exakt samtidigtr.ivars wrote:faster,harder, kom igen nu =) snart vår!
Effekt blir väl vad turbon orkarTreLingon wrote:Vad ska du ha för effekt ?
Tänkte mest på turbon?
Inte nödvändigt med Stödgördel om du inte ska herrejösses effekt !?
Din 618 och sinter hänger med långt. 825nm i vrid har jag nu och den hänger säkert med till 900nm så det behöver väl du inte byta ?
Jag handlade nog saker i 6-7 månader så bara man blir uppdaterad och inte lägger upp bilder hela tiden så blir jag nöjd så man vet vart du ligger till tidsmässigt !
Forts update
Fan va gött å höra! TackTIMGTR wrote:Shiiiit va snygg denna bilen är alltsåblir kul att se i sommar sen!
Jag hoppas på densamma! Iaf att man får ihop bilen i tid så att man kan köra mycketjackdaniels wrote:Fan va gött å höra! TackTIMGTR wrote:Shiiiit va snygg denna bilen är alltsåblir kul att se i sommar sen!
![]()
Ja fan, hoppas jag får mycket körtid med skiten nästa år, så lär vi säkert ses på nått event i sommar![]()
Hur går det med din räcer då? Jag står med på listan över folk som vill se en byggtråd på din bil![]()
Ja precis, kör hårt så är nog bilen ihop till vårenTIMGTR wrote:Jag hoppas på densamma! Iaf att man får ihop bilen i tid så att man kan köra mycketjackdaniels wrote:Fan va gött å höra! TackTIMGTR wrote:Shiiiit va snygg denna bilen är alltsåblir kul att se i sommar sen!
![]()
Ja fan, hoppas jag får mycket körtid med skiten nästa år, så lär vi säkert ses på nått event i sommar![]()
Hur går det med din räcer då? Jag står med på listan över folk som vill se en byggtråd på din bil![]()
det börjar gå åt rätt håll nu med bilen så snart dyker väl en byggtråd upp antar jag
Jepp är en rörsats från finess. Så som den är byggd så går det preciiiis att knöka in den i bilen, men det är på ett f**thår kan jag lovaqtaakz wrote:är det en finess bur eller? och hur tusan bar du dig åt för att få in den i bilen när den va monterad som på bilden när du lackat den ?=)