BMW E30 DRAG - "BSR - Bra Snyt Racing"
Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis
jag vet inte riktigt. ska höra me leffe idag, han skulle komma förbi med min båge lät det som
MVH Micke
MVH Micke
Mikael Westerlund
070-5611667
bra.snyt@gmail.com
Fat people are harder to kidnap
BMW 318is E30 Ombyggt fordon M50 Turbo.
ET 10.44@217km/h
070-5611667
bra.snyt@gmail.com
ET 10.44@217km/h
Fick paket från tomten idag. Ja Bäckis d.v.s.
Mina nya kylare, Olja & vatten. Trevliga prylar det här.
Tanken var ju att åka med kylaren bak och andvända någon asig lastbils kylare med nya gavlar, men eftersom att det inte är tillåtet i DR så skippade jag det och lättade på lädret för att få en sådan här fin.
Mvh
Mina nya kylare, Olja & vatten. Trevliga prylar det här.
Tanken var ju att åka med kylaren bak och andvända någon asig lastbils kylare med nya gavlar, men eftersom att det inte är tillåtet i DR så skippade jag det och lättade på lädret för att få en sådan här fin.
Mvh
snusdosan, den eviga storleksmätaren man får tänka att den går att använda som tumstock också nu då dem har höjt priset så jävulskt. hehe
ta nå bilder på gamle m20kolvarna så man får se hur fina dem var
MVH Micke
ta nå bilder på gamle m20kolvarna så man får se hur fina dem var
MVH Micke
Mikael Westerlund
070-5611667
bra.snyt@gmail.com
ET 10.44@217km/h
070-5611667
bra.snyt@gmail.com
ET 10.44@217km/h
Finns i Turbo delen: http://www.pure-pf.com/phpBB2/viewtopic.php?t=8064
Ja satan vad dyrt det är att snusa idag.
Ja satan vad dyrt det är att snusa idag.
kina power haha
Thomas Wester, wester_the_king@hotmail.com
Tyvärr gnäller VISSA PERSONER om min stavning sÅ URSÄKTA stavningen den är inte 100 den ligger på 70!!!
Tyvärr gnäller VISSA PERSONER om min stavning sÅ URSÄKTA stavningen den är inte 100 den ligger på 70!!!
- Overcharged
PaparaZZi: Ja men vatten kylaren är ialla fall jänke skrot. Fan inge Euro prylar kvar på bilen snart, haha =)
Overcharged: Ja, jag är rätt spännd också över hur sjutton detta ska sluta. Näe inge Japs forum, är ju i vilket fall Bäckis som sålt mig prylarna så jag anser att jag får vara kvar =)
F.ö.
Så vart Leif, Eckes farsa klar med ena fälgen idag. Efter mycket slit, var inte så lätt att bara "ändra" offset, ikväll ska vi provmontera och i veckan lär vi svesta vidare på breddningen.
Tusen tack till Leif, vet i sjutton vad jag skulle gjort annars..
Overcharged: Ja, jag är rätt spännd också över hur sjutton detta ska sluta. Näe inge Japs forum, är ju i vilket fall Bäckis som sålt mig prylarna så jag anser att jag får vara kvar =)
F.ö.
Så vart Leif, Eckes farsa klar med ena fälgen idag. Efter mycket slit, var inte så lätt att bara "ändra" offset, ikväll ska vi provmontera och i veckan lär vi svesta vidare på breddningen.
Tusen tack till Leif, vet i sjutton vad jag skulle gjort annars..
Jag gillar Bäckis
Ang. monteringen av fälgen så sket det sig lite, nu tar bromsoket lite i fälgen, typiskt. Dock hammnade dom på rätt platts.
Imorgon ska jag slita fram powercutter ala rondell och kötta på oket tills fälgen går dit.
Vi lär inte orka göra om offset igen och skicka den längre ut, dumheter.
Mvh.
Ang. monteringen av fälgen så sket det sig lite, nu tar bromsoket lite i fälgen, typiskt. Dock hammnade dom på rätt platts.
Imorgon ska jag slita fram powercutter ala rondell och kötta på oket tills fälgen går dit.
Mvh.
peppe wrote:Jag gillar Bäckis
Mvh.
Spacers?=)