JE kolvar ÖD med HD bultar.
Verdi stakar.
Gördel med 12.9
Skvalpplåt i tråget.
Ombyggd vevhusvent.
Toppdeckat allt balanserats viktat och kollade lagerspel.
Annat grenrör samt insug.
Dump 50 mm
Tial WG.
Stumt svänghjul 707 tryckplatta och 240 mm 4 puck.
Audi spolar.
V.E.M.S Motorstyrning.
Val av turbo är under utredning.
S4 låda.
Toppen.
Portat och renoverad av Uppsala Motorslip.
Värre ventilfjädrar samt crmo reteiners.
Lättare lyftare.
Bränsle.
E85.
1 DW301 som matar catchtanken.
2 044 pumpar fram.
2400 cc spridare.
Aeromotive regulator samt soppafilter.
Nuke blackline fuelrail.
AN 8 ledningar.
Chassie.
Bilstein dämpare samt fjädrar och det mesta är nytt och fint.
Förövrigt helt original.
Köpte bilen i somras och ganska omgående insåg man de var för lite laddtryck och lite saker behövs förfinas.
Körde en 6266 på 3,4 bar så gick 1700 cc spridarna i botten med ett grundtryck på 4,5 så antingen räckte dem inte längre eller så var de nått annat strul med soppasystemet men nu kommer de mesta byggas om ändå.
Lite bilder från dom sista racena man hann köra.





