M3Crille wrote:Ute o nöjeskörde lite här hemma i trakterna o fick en vit, nyare Porsche (997 med xenon?) bakom mig så klart man bjöd upp till dans När han slängde ut sin bil för omkörning hade jag 3an i o stämpla fullt o likadant 4an o femman=game over Porsche....
Ingen aning vilket motoralternativ den hade men han försökte hänga på några km sen slog han av o blev en bra bit bakom.. Barnsligt roligt fortfarande
Står o varvar ner efter "vinsten"
Sånt som gör denna idiotiska hobbyn värd att leva för!
Nästan ännu roligare att överraska folk med min rostiga touring
Pga notorisk bilbytarmani (Bullen-syndrom ) nya planer o lite affärserbjudande är bilen till salu så länge det erbjudandet jag fått fortfarande gäller. Verkligt tillfälle att köpa en fint utsorterad bil med många dyra o fina bitar - kom o tjöööp!
Jespersson wrote:Tänkte på en sak.. vi har aldrig fått se någon film alls med bilen i dina händer
Krigar undercover.. Tycker d blir skit när man ska filma själv oxå o har inte massa kamerfästen men får se om jag kan få nån polare eller frugan filma om hon vågar åka med fler ggr
Hahaha nä hon tyckte faktiskt d var roligt att åka! Tills jag börja åka på tvären för då sa hon "åhh nääää" o ville gå av Bilparken o dess konto regerar jag allsmäktigt över!