Bmw 535 sleeper
Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis
Re: Bmw 535 sleeper
Tack för det
WG:n ska in i DP:n igen, jag tycker det låter för mycket 740 raggare om det annars
WG:n ska in i DP:n igen, jag tycker det låter för mycket 740 raggare om det annars
-
Inte skickat av mig, min tråkiga kollega som tyckte han va rolig! Ursäkta att vi kladar ner din tråd // Mattias
Last edited by kuntakinta on 29 Apr 2013, 14:24, edited 1 time in total.
Mattias Johansson 0762030714
Ha ha, inget ont om 740 raggare, om du tog åt digkuntakinta wrote:Tönt
kollade på streetpowers hemsida men hitta inget ...
laurin wrote:Köpte det av Streetpower....LT wrote:Var köpte du värmeskyddet om man får fråga ?
-
Tjuuusigt robin, med dom skarvarna kan ja lägga ner min verksamhet
Visa gärna och förklara hur du moddar din kopplingsarm!
brasnytihajjen wrote:Tjuuusigt robin, med dom skarvarna kan ja lägga ner min verksamhet
Du e ju helt slut Dan
Jag skyller på svetsen
Tur det ska lindas
Ja, jag vet inte 100 hur jag ska lösa det, men jag har några idéerOldBeemer wrote:Visa gärna och förklara hur du moddar din kopplingsarm!
Jag håller er uppdaterade...
Själv har jag fått förslaget att nyttja en skruv att justera den med, vet inte hur jag ska förklara men tror du förstårlaurin wrote:Ja, jag vet inte 100 hur jag ska lösa det, men jag har några idéerOldBeemer wrote:Visa gärna och förklara hur du moddar din kopplingsarm!
Precis så har jag med tänkt göra, borra/gänga och i med en bult, sen ha en halvmutter som låsning, men jag tror man behöver förlänga pinnen på slavcylindern också, men man får väl testa sig fram...OldBeemer wrote:Själv har jag fått förslaget att nyttja en skruv att justera den med, vet inte hur jag ska förklara men tror du förstårlaurin wrote:Ja, jag vet inte 100 hur jag ska lösa det, men jag har några idéerOldBeemer wrote:Visa gärna och förklara hur du moddar din kopplingsarm!
Blir ju hur bra som helst =)
Pluspoäng för WG in i DP, finns inget värre ljud än öppen WG!!
Pluspoäng för WG in i DP, finns inget värre ljud än öppen WG!!
Henrik Braun
0708438759
E28 1026whp S38 turboräser
118D -06 tantfikusfrisörbrukis
0708438759
E28 1026whp S38 turboräser
118D -06 tantfikusfrisörbrukis
Så jag ska bara nyttja original gängorna?laurin wrote:OldBeemer wrote:Visa gärna och förklara hur du moddar din kopplingsarm!
Det visade sig att detta var helt onödigt då det funkar perfekt utan att modda någonting...
Så om du har M30 med 260 låda så är det bara att bulta ihop
Men jag borrade och gängade (M10) innefrån för att få det rakt...