Jaha, då var DP och Wg retur klart, nu är maskinen ur igen...
Nu ska jag montera koppling och modda kopplingsgafflen för enkelmassa hjulet, sen ska lådan på och alltihopa ner i bilen...
Det tar sig som pyromanen sa !
OldBeemer wrote:Visa gärna och förklara hur du moddar din kopplingsarm!
Ja, jag vet inte 100 hur jag ska lösa det, men jag har några idéer
Jag håller er uppdaterade...
Själv har jag fått förslaget att nyttja en skruv att justera den med, vet inte hur jag ska förklara men tror du förstår
Precis så har jag med tänkt göra, borra/gänga och i med en bult, sen ha en halvmutter som låsning, men jag tror man behöver förlänga pinnen på slavcylindern också, men man får väl testa sig fram...
OldBeemer wrote:Visa gärna och förklara hur du moddar din kopplingsarm!
Det visade sig att detta var helt onödigt då det funkar perfekt utan att modda någonting...
Så om du har M30 med 260 låda så är det bara att bulta ihop
Men jag borrade och gängade (M10) innefrån för att få det rakt...
OldBeemer wrote:Visa gärna och förklara hur du moddar din kopplingsarm!
Det visade sig att detta var helt onödigt då det funkar perfekt utan att modda någonting...
Så om du har M30 med 260 låda så är det bara att bulta ihop
Men jag borrade och gängade (M10) innefrån för att få det rakt...