Dawe_A wrote:nej och jag lär inte få tillbaka det bara för att jag säljer bilen heller för den delen. nej bilen gillar jag så den blir kvar. tur man inte behöver körkort på banorna
skickat från en telefon
Du får väl tillbaka det någon gång eller omtagning som gäller? (Har varit av med mitt två gånger och var tvungen att ta om det en gång).
Detta är tråkigt att säga men nästan alla banträffar kräver att föraren har körkort pga försäkringarna ska gälla. Kollade upp detta i somras när jag var av med mitt körkort. :/
Fartverket.se Sveriges snabbaste myndighet. In och regga dig idag!
Performance Center Syd
RPMotor
Dawe_A wrote:nej och jag lär inte få tillbaka det bara för att jag säljer bilen heller för den delen. nej bilen gillar jag så den blir kvar. tur man inte behöver körkort på banorna
skickat från en telefon
Du får väl tillbaka det någon gång eller omtagning som gäller? (Har varit av med mitt två gånger och var tvungen att ta om det en gång).
Detta är tråkigt att säga men nästan alla banträffar kräver att föraren har körkort pga försäkringarna ska gälla. Kollade upp detta i somras när jag var av med mitt körkort. :/
Får troligtvis tillbaka det, har varit utan snart 7 månader. hehe sån tur att jag vägrade skicka in kortet då
People change, things go wrong, shit happens , life goes on!
Dawe_A wrote:nej och jag lär inte få tillbaka det bara för att jag säljer bilen heller för den delen. nej bilen gillar jag så den blir kvar. tur man inte behöver körkort på banorna
skickat från en telefon
Du får väl tillbaka det någon gång eller omtagning som gäller? (Har varit av med mitt två gånger och var tvungen att ta om det en gång).
Detta är tråkigt att säga men nästan alla banträffar kräver att föraren har körkort pga försäkringarna ska gälla. Kollade upp detta i somras när jag var av med mitt körkort. :/
Får troligtvis tillbaka det, har varit utan snart 7 månader. hehe sån tur att jag vägrade skicka in kortet då
Hjälper föga om du har dit oklippta kort att flaxa med om olyckan väl är framme.. försäkringsbolaget ser garanterat inte likadant på saken då
Pimplaren wrote:Ta en 518, flytta över allt m5 drivlinegodis till den och regga?
också en idé men det skulle kännas sådär att slakta en så pass fin M5 3.8.
lättast är nog att regga den med M30b35 med turbo sen bara byta tillbaka till s38 efteråt. man kan ju ta bort " BMW M POWER" kåpan och sätta något mer snikigt.
Pimplaren har den "optimala" lösningen på att göra det 100% rätt och riktigt. En variant på det är ju att byta identitet på den fina M5an till 518. Då har du en jätteombyggd 518 som definitivt klassar in som "ombyggt fordon" som du kan få godkänd med överladdad S38. Inte riktigt "by the book" men bättre än att regga med en motor och köra med en annan, tycker då jag.
Nissan Skyline GT-R R33 -95
Toyota Celica GT-Four ST205 JDM -94
Eagle Talon TSi AWD G1B
Aprilia RSV Mille R -02
+ några till.
det blir iaf inget med att regga om m5an till 518 eller slakta den. då kör jag hällre olagligt och myglar igenom bes. eller grrr mig fan på att få den reggad med m30 block och s38 topp. då är allting okej och motorn kraftigt ombyggd = godkänt.
skickat från en telefon
People change, things go wrong, shit happens , life goes on!
Tycker du ska ta kontakt med en sfro man, så du slipper famla i mörkret,
Att sfro regga är inte allt för svårt om man bara har bra kontakt med dom under tiden.
Dom finns för att hjälpa
egut wrote:Tycker du ska ta kontakt med en sfro man, så du slipper famla i mörkret,
Att sfro regga är inte allt för svårt om man bara har bra kontakt med dom under tiden.
Dom finns för att hjälpa
Mvh
jag har pratat med "min" sfro snubbe 5-6 gånger nu och detta är inte i närheten av omöjligt Nej det är mycket bra hjälp.
People change, things go wrong, shit happens , life goes on!