Passade riktigt bra med m5 rimsen också

Moderators: purepfcom, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis, Pimplaren
vart totalt 2000 spännPimplaren wrote:Hur elaka var poliserna då??:) höhö.
Rätt okey ändå! ingen såndär bygg original o sen spb?r.ivars wrote:vart totalt 2000 spännPimplaren wrote:Hur elaka var poliserna då??:) höhö.
det trodde jag först, men när det var slut i kärlet altså mot kopplingstappen så misstänker jag att det var det som häntdanneeee wrote:Förmodligen koppling som inte tål och startas på 4an medgjort lika på min fast på 3an och då gick de inte och koppla efter åt så fick starta med 3an i och köra hem.
Dagen efter funkade de när kopplingen svalnat.
Lamellerna såg inte bra ut efter de men funkade ändå utan och slira efter de.
Mantorp på fredag, dock ser vädret sådär utr.ivars wrote:någon som känner någon på 5100 och vet ifall de kör något innan gatebil mantorp?
Hade varit coolt att prova drifta lite utan att göra det live direkt på gatebil.. Kanske tom prova justera lite i 4-länket?!
Mina breisladds sedan 2005 har alla varit på något gatebil event vilket känns lite onödigt prestationsmässigt..
Precis brukar ju vara lättluftat!Pimplaren wrote:Mitt lager luftade jag by hand, drog pedalen upp o ner tills den blev bra! och har lirat perfekt sen dess![]()
Bottnad hardy? hehe
aha, coolt! Vore ju fränt att veta ifall utväxlingen är annorlunda, vilket den isåfall troligtvis inte är..moonzhine wrote:det är lika låda så de går att flytta över de manuella länkaget..
jag skulle oxå villa ha smg,tror inte de är nå problem att få de å hålla då de finns grymma lameller att köpa..men det är väl all styrning som blir krångligt,den har ju ett eget styrsystem och är beroende av org ecu men allt går väl att få till om man orkar
r.ivars wrote:aha, coolt! Vore ju fränt att veta ifall utväxlingen är annorlunda, vilket den isåfall troligtvis inte är..moonzhine wrote:det är lika låda så de går att flytta över de manuella länkaget..
jag skulle oxå villa ha smg,tror inte de är nå problem att få de å hålla då de finns grymma lameller att köpa..men det är väl all styrning som blir krångligt,den har ju ett eget styrsystem och är beroende av org ecu men allt går väl att få till om man orkar
Man kanske skulle ha en s54 då med orginalsprut och orginaleffekt... eller vänta nu